Inlägg från: lilla-Angelina |Visa alla inlägg
  • lilla-Angelina

för er som vill gå ner 10-15kg

Jag är sjuk! Ont i halsen o feber...Inge kul!Vi ska ut o äta med vänner ikväll..Får se hur vi gör..

• lilla-Angelina

TS
    Mmmmmm... ja vet...Trist dock..Var med min m2b till cafet här där vi bor o d var nice..nu har jag dock köpt massa godis o bäddat ner mig framför tvn med bridget jones dagbok på

• lilla-Angelina

Tack tvillingsjäl
    Fy vad jobbigt o jobba helger...Har jobbat många år som receptionschef på hotell så jag vet hur det är...Blä!

• lilla-Angelina

Jobbar du i butik eller?

• lilla-Angelina

Är halloumiost katastrofalt o äta?Sååå gott när man steker det!!!!Tycker mycket om vegetarisk mat..

• lilla-Angelina

Jessie 76 GRATTIS! Det är klart du ska äta precis vad du känner för på din födelsedag!

• lilla-Angelina

Tvillingsjäl och Sweetsaint
    äter ni inga kolhydrater?

• lilla-Angelina

Är ju fortfarande sjuk...Vill så gärna gå ner i vikt..Orkar inte vara fet längre Kläderna sitter inte fint o jag känner mig som en flodhäst!!!

Jag försöker också äta lite kolhydrater(fullkornsbröd och pasta) kör mycket med soddan och proteindrinkar med kessella

• lilla-Angelina

Jo träningen går bra förutom satt jag har varit sjuk nu...Men mina armar blir större
    Det är godis som är problemet och mest då choklad..

• lilla-Angelina

Tack!
    Forma kroppen har jag gjort i flera år,tränat styrketräning länge och är som sagt ganska muskulös och är väldigt nöjd med symmetri mm men har för mycket fett bara...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg