för er som vill gå ner 10-15kg
Jag är sjuk! Ont i halsen o feber...Inge kul!Vi ska ut o äta med vänner ikväll..Får se hur vi gör..
Jag är sjuk! Ont i halsen o feber...Inge kul!Vi ska ut o äta med vänner ikväll..Får se hur vi gör..
TS
Mmmmmm... ja vet...Trist dock..Var med min m2b till cafet här där vi bor o d var nice..nu har jag dock köpt massa godis o bäddat ner mig framför tvn med bridget jones dagbok på
Tack tvillingsjäl
Fy vad jobbigt o jobba helger...Har jobbat många år som receptionschef på hotell så jag vet hur det är...Blä!
Jobbar du i butik eller?
Är halloumiost katastrofalt o äta?Sååå gott när man steker det!!!!Tycker mycket om vegetarisk mat..
Jessie 76 GRATTIS! Det är klart du ska äta precis vad du känner för på din födelsedag!
Tvillingsjäl och Sweetsaint
äter ni inga kolhydrater?
Är ju fortfarande sjuk...Vill så gärna gå ner i vikt..Orkar inte vara fet längre Kläderna sitter inte fint o jag känner mig som en flodhäst!!!
Jag försöker också äta lite kolhydrater(fullkornsbröd och pasta) kör mycket med soddan och proteindrinkar med kessella
Jo träningen går bra förutom satt jag har varit sjuk nu...Men mina armar blir större
Det är godis som är problemet och mest då choklad..
Tack!
Forma kroppen har jag gjort i flera år,tränat styrketräning länge och är som sagt ganska muskulös och är väldigt nöjd med symmetri mm men har för mycket fett bara...