för er som vill gå ner 10-15kg
Nope inge läsk, har slutat för ett bra tag sedan... NÅN enstaka gång på middagar osv blir det väl men vi har sällan läsk hemma. Faktist så får inte mina barn dricka läsk heller om det inte är speciella tillfällen.
Jag har alltid vart stor. Sen jag fick barn har dock fläsket blivit mer löst (*asg*). Innan barnen var man missnöjd för man var tjock men nu skulle jag ge en del för att vara sån igen... Konstit man blir aldrig nöjd...
Jag gick med en gång i aftonbladets viktklubb, är denna som ni pratar om bättre? För i aftonbladets så var man tvungen att sitta en hel del framför datorn och det har jag inte tid med ( ). Alltså det tog jättelång tid..
Är denna bättre så är det ju ett plus.
SS:
Frukost - två skivor jättejättejättegrovt bröd som min sambo bakat (gjort på dinkelmjöl och en massa kli å grejjer - jättegott! Med russin i oxå - inge vetemjöl alls.) och en halv kopp kaffe.
Vi ska till guldsmeden idag och bestämma hur ringen ska se ut och lämna in gammalt guld. Sen ska vi till underklädsbutiken och beställa korsett ( ). Sen ska vi kolla papper till inbjudningarna....
SHIT va kul det ska bli.
Sen börjar sambon jobba å då ska jag ta med kidsen till badhuset å simma (tack vare dig Er - tack för tipset )
Guuuud vad jag skriver långt alltid! Hehe, jag som inte har tid å sitta vid datorn
Sambon suckar nu, måste dra - vi hörs senare...