Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

tackar!!!! :-d

• sweet saint

Hur har det gatt for dig?

• sweet saint

Tvillingsjal:

det kanns jatte bra!! Tack!!
    Men nu borjar det stora problemet for mig..
    Det brukar vara sa att nar jag gatt ner mina forsta kg sa "har jag varit sa duktig sa jag unnar mig nat". Det dar unnandet brukar fortsatta fvarje dag tills jag gatt upp allt plus lagt pa mig 2kg.. Men inte denna gang ska jag lova minsann!! Ska vaga mig den 25 igen, och jag SKA ha gatt ner lika mycket! Nu ar jag ju tillbax pa gymmet igen, sa det ska nog ga!

Helgen... ska handla snart sa jag forbereder att ha snask hemma ifall jag fa nat akut sug.. Funkade forra helgen ganska bra iaf.
    Men en lite fest blir det nog... Pa lordag ska jag mysa med god mat och vin med min alskling, , och vad som hander ikvall vet ingen.. vi far se..

Klaras gi mat ar bra!! manga bra tips!!

Hoppas att du inte blir forkyld.. jag menar om traningen var lite jobbig sa dar..

Skriv garna o sag hur kakan var!!

• sweet saint

WOW!!!

Vilken respons!!!

Javisst, kanner mig taggad som bara den!!
    Har sagt till min "man" att halla ett oga pa mig nu, sa jag haller detta!
    2 veckor ar den stora provotiden, sen ar det lungt!! (hoppas jag )

Men sa lange man som sagt blir inspirerad har sa verkar det funka!!

Men hur gar det for er alla?

• sweet saint

Emma 81:
    Harligt med tjejer som ocksa tycker om kurvor!!!
    Tack for att du skrev det har!!!! Det kan vara latt att glomma bort sin kvinlighet ibland nar man vet att man maste ner i vikt.. Da galler det att komma ihag sitt eget ideal!

Mno:
    Hur ater du nu da?

• sweet saint

Tvillingsjal:

Wohooooo!!!!!!!!! WOW vilket resultat!!!!
    Helt underbart!!!!!!!! Da kan du vara riktigt nojd med dig sjalv!!!!!! WOW igen!!!!!!

Da ska vi bara genomlida helgen och kora igang pa mandag!!
    Ska ata lite fin (=fet), mat med min sjalsfrande ikvall, men det ar val planerat, sa jag kanner ingen panik! ....Det skulle vara vinet da...

Sa himla glad att det funkar for oss!!!

Den som fattas nu ar Jessie76..
    JESSIE: var ar du????? Kom igen nu!!!
    Scary, i know, men du behovs har!!!!!

• sweet saint

ja du, shoppingen kommer att vara kul kan jag tanka mig!! Langtar sjalv tills den dagen kommer!!

hoppas att ni alla far en travlig lordagskvall!!

• sweet saint

Heeej Jessie76!!!
    Forstod att du inte hade vagt dig... Men tro inte att du slipper oss
    Det kanns lite som om du tappat lite av det har javlar anamma... sag till om jag har fel!!!!
    Du kanske kan borja om pa nat satt.. Satt dig ner och skriv ner Varfor du vill ga ner i vikt igen, sa du blir pamind. Sen kanske du kan ta denna dag och ata precis vad du vill, men sen from imorgon sa SKA INGA UNDANTAG GORAS!!!!!
    Sjalvklart ar det bara som ett forslag om du fortfarande vill ga ner i vikt!! Man kan ju andra sig!

Jag har faktiskt andrat min diet lite.
    Jag kor VV och deras points system, men med Gi metoden. Det funkade inte denna gang att avsta fran brod och grot. Maste kunna trana!
    Men det gav ju resultat, sa jag fortsatter!!

• sweet saint

Halla allihopa!!
    helgen har varit ok kan man kanske saga.
    Lordagen var inplanerad med fel mat sa det var ok, det mest felaktiga maten jag at var sorbe med mangobitar, och det ar inte sa farligt. Maten var av det lite lyxigare laget, men somsagt planerat.
    Gardagen vart daremot lite fel..
    Vi skulle fira lite farsdag, sa vi at paj.. MANGA kalorier och "fel" ingredienser.
    sen bjod de pa After Eight, sa jag smakade 2 st.. Det vackte tydligen mitt godisbegar sa vi fick ju lov att kopa smagodis pa vagen hem..
    Jag har inte atit det pa ca 3 manader, sa min mage fick en chock av sockret. TACK vare det sa at jag inte sa mycket och kommer nog inte att kopa godis pa lange.
    Men nu kanns det ok!
    Min motion ska idag besta av promenad pa ca 45 min. Imorgon gym!

Elora;
    Kul med de gamla byxorna!
    Kampa pa!!

Oms;
    Hur mycket ska du ga ner tills dess?

Hon;
    Harligt jobbat!!
    Kampa pa!!!!

Tvillingsjal;
    du verkar taggad!!!!!
    Kor pa!!! kanner att jag iaf kommer att behova peppning denna vecka!!! Tycker om ditt tankesatt!!!!!

Jessie76;
    Hang kvar itraden aven om det ar segt for tilfallet! Vi behover dig!!

• sweet saint

brud;

Hang pa!!!!
    Har du nat datum som du siktar in dig pa eller kor du bara pa tills malet ar uppnatt?
    Hur har du tankt att gora detta pa?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg