Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

skoter:

japp jag kör med GI, både jag å sambon! På 3 veckor har jag gått ner ca 3 kilo...å sambon lika mycke! Sötsuget är i princip borta å jag mår toppen!!

Nej, inget särskilt träningsprogram..i början ska man bara träna lätt eftersom man äter så lite kolhydrater, men jag promenerar å cyklar..försöker hålla på minst 45-60 minuter ca 4-5 gånger i veckan!

Okej...men du har ju lång tid på dig iaf så du kommer att klara det galant!!!

• tvillingsjäl

skoter:

har inte bestämt bröllop ännu, däremot förlovar vi oss när vi åker till Sthlm nu i helgen!! Sen får vi se när det blir bröllop!

jag vill gå ner ca 3-4 kilo till....då är jag nere på ca 60 kilo å då kommer jag att vara helt nöjd! Du då?

• tvillingsjäl

Är det bara 1 kg i månaden du vill gå ner så behöver du inte oroa dig, det kommer inte att bli några problem så länge du sköter dig... Då har du inte så många kilon att gå ner iaf!

Här är alla välkomna, vi kämpar så svetten lackar!!

• tvillingsjäl

Oj förlåt...glömde svara på förlovningsfrågan!!! Vi vet inte riktigt ännu var vi ska göra det..kanske på slottet eller någon annan romantisk plats...vi ska äta gott å shoppa som galningar, köpa julklappar å bara mysa med varandra!! längtar som en tokig just nu!!!

• tvillingsjäl

oms:

Nja..det blir nog inte slottet, men det var väl bara ett förslag på en annorlunda plats..när man ändå är i Sthlm liksom! Vi hittar nog nåt mysigt stället...finns det ju gott om!!

Brud?: ha ha jo jag kollar oxå på det!! Sååå äckligt att se när dom lägger upp ALLT dom ätit på ett bord!! otroliga mängder av onyttig mat!! Inte undra på att dom är feta å mår dåligt!

Jessie76:

TRåkigt att det går tungt, men jag håller med seet saint i vad hon skrev...stanna härinne, tillslut får du tillbaka gnistan å då finns vi här!

• tvillingsjäl

Hallååå!!

Ja, nu närmar det sig!!!
    har inte vägt mig nåt mer, men jag tror det går bra...ska ha mens nu snartt så jag tänker inte väga mig före det iaf!! Nej jag har inte så mycke kvar, fast det är ju dom kilona som sitter hårdast!!!
    Cyklade 30 minuter idag..hann inte mer!

BRa att du fortsätter som vanligt, det tänker jag oxå göra..speciellt nästa vecka då vi kommer hem från Sthlm! Fast det är klart...vi kommer att GÅ en heel del så det får man ta med i beräkningarna!

Oj, du befinner dig låångt ner i landet!!! Jag sitter i Piteå..uppe i norr!

• tvillingsjäl

förövrigt så har de senaste 3 dagarna inte varit klockrena men heller inte helt katastrof...har ju varit bortbjudna både söndag å måndag...hmm...åt rester från det idag oxå...men vad gör man? Fast resten av veckan kommer att gå bättre...

• tvillingsjäl

Du har nog rätt...hela dagrana kommer vi att gå runt..ska ju göra bort julklapparna oxå! he he jag hoppas att det stämmer..3 veckor är inte så länge!!

Ja, det är högt upp, fast Haparanda är ÄNNU högre upp!!

Nja..det snöade lite igår men innan det har det varit tomt...men jag vill ha snö nu så att vi kan åka skidor..då rasar kilona kan jag lova!! Men det räcker ju med liiite snö iaf för att det ska bli lite ljusare! Det är ju såå mycke mysigare med snö nu när man ska tex julpynta!!

• tvillingsjäl

Jag tävlingsåkte skidor ett tag...innan jag började spela fotboll..som jag sen gjorde i 12 år, tills jag blev skadad...det var då jag la på mig en massa kilon...

Förra året åkte vi en del å då tappade jag 3 kilo på kort tid...då är vi inte direkt ute på tur med choklad..men det är ju sååå mysigt på vintern!!! Vi kör ju skoter båda två så det gjorde vi oxå..gjorde upp en brasa en vacker vår-vinter dag å grillade korv å drack choklad!

Ja...svårt att fatta att det snart är jul!!!! Vet inte heller vad jag ska ge älsklingen..svårt....vi har iaf sagt att det inte får bli fööör dyra grejer eftersom vi åker till Cypern i Maj!

• tvillingsjäl

Ja det är bra att ha vinter när det ändå måste vara vinter...

Ja jag har ganska lätt att träna upp kondisen antar jag..framförallt har jag träningsvana..har tränat hela mitt liv...

Det lät som jättebra presenter!! Vet inte om min sambo skulle gilla smycken..fast han äälskar sin förlovningsring!
    Lite dyrt kanske med 900:- men det finns säkert nåt annat fint klädesplagg att hitta för runt 500!? Det blir nog nåt sånt åt min "gubbe"

Simma är såå skönt..det brukar vi försöka göra på vintern oxå..fast inte så tidigt på morgonen...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg