Skoter från kyrkan
Vi tänkte åka skoter från kyrkan...någon som vet var man kan hyra en skoter. Vi gifter oss den 7:de jan 2006 och det borde vara snö!
Vi tänkte åka skoter från kyrkan...någon som vet var man kan hyra en skoter. Vi gifter oss den 7:de jan 2006 och det borde vara snö!
Men bor du i Umeå har väl någon av gästerna en skoter att låna ut????
Tror du det!!!
Ta kontakt med ex holmsunds skoterklubb, de hjälper dig garanterat!
Blandlänning som jag är så låter det ju kul med skoter, men jag undrar om du åkt skoter innan? Man luktar som ett avgasmoln spetsat med bensin efteråt och det kanske inte är så kul?
Klänning och håruppsättning är ju sådant som drar till sig lukter också. Fundera en gång till alltså - även om det skulle vara himla häftigt! (Och ja, 7 januari är det definitivt snö!) Hundspann kanske???
Tycker det låter som en mysig idé, om det inte vore för den där doften. Iofs så älskar jag lukten av skoter. Det känns så himla mycket vinter. Men jag tror inte att jag skulle vilja gå runt o lukta skoter på mitt bröllop.
Lukten har jag inte tänkt på!! Vi ska iofs bara åka en mycket kort bit, kanske 400 meter. Tror ni att det blir mycket lukt.
Ska kolla med skoterklubben, de kanske vet om lukten också!
spark skulle va himla kul
Jo, jag tror nog att det luktar ändå. Tycker det luktar om kläderna bara man är i närheten av en skoter.
Häst med släde då? Har sett att det går att hyra.