häst och vagn mellersta skåne
hej har sett många inlägg angående häst och vagn..undrar om någon vet var man kan hyra hästo vagn i mellersta skåne..bor själv i Hörby men ska gift mig i tollarp. kram
hej har sett många inlägg angående häst och vagn..undrar om någon vet var man kan hyra hästo vagn i mellersta skåne..bor själv i Hörby men ska gift mig i tollarp. kram
Kolla denna:
www.hastkorning.com
Hon hör hemma i Dalby men kör säkert gärna till er.
Hästen är jättesnäll och vagnen är supersnygg.
Kostnad, 3000:-
tack så jätte mycket...
Ring Marie Wahlund Gräsma RK ligger strax utanför Tollarp. 044-330135 Kan varmt rekomendera dem. Mvh Gith
kolla med bollerups naturbruksgymnasium, vet att dom kör böllop oxå
Bollerup har fina vagnar och duktiga hästar. Tror faktiskt en av gubbarna heter Gunnar (om han är kvar och jag mins rätt), som jobbar där som körinstruktör. Har själv gått hästskötarkurs där och var mycket nöjd. Nackdelen är att Bollerup ligger en bra bit från Tollarp. Vad jag vet är Gräsma det närmaste stället man kan hyra häst med vagn. Ligger i Huaröd inte alls långt från Tollarp. Vilken kyrka ska ni gifta er i?
Lycka till och hoppas ni blir nöjda vilket ni än väljer.
vi ska gifta oss i västra vrams kyrka...¨det är nog skånes vakraste kyrka...tack.alla för tipsen
Hej igen!!
Kör instruktören heter Runr Nilsson nu och han bor i Tollarp. Dom har jätte fina hästar och vagnar där.
/ Mamma-bullbull
Om jag inte minns fel blev Västra Vrams kyrka utsedd till SVERIGES vackraste kyrka för några år sedan, inte bara Skånes!