• Brunkullan

Transport i Östersundsområdet??

Jag har problem att hitta transport till vårt bröllop i februari! Är det någon som vet om någon person som har en "läcker" bil, som går att köra vintertid, och som kan tänka sig att låna ut/köra oss då?? Det kan vara en veteranbil lika gärna som en nyare modell, men då ska den vara lite speciell/häftig......

Jag har kollat med några på veteranbilklubben, men har fått nej. Jag har också kollat med Limousinservice i Åre, men det är för dyrt tycker jag! Så jag vill gärna ha något annat förslag!!

• Svar på tråden Transport i Östersundsområdet??
  • Brunkullan

Nu kan jag glatt meddela att jag fått kontakt med en kvinna som tar på sig transportuppdrag med häst och släde, eller häst och vagn!!! Så alla som är intresserade av det runt och i Östersund, kan ringa henne!! Hon heter Gunilla Lindqvist, 0640-18451, och det kostar ca 2500 kr.

Jag har nu anlitat henne till vår bröllopsdag, och det känns jättebra!!

• Popis

Jag har tyvärr inte några andra tips men jag skulle vilja veta vad det kostar att anlita Limosinservice i Åre?

• Popis

Eller du skulle kunna ringa till Leif Nilsson på Bilbörsen jag vet att han har en veteranbil som han byggt själv. Tror det är Ober eller hur det nu stavas?! Den är röd och påminner om en kalle anka bil.

• Brunkullan

Att hyra limousine i Åre kostar 2000 kr.....

• Popis

Brunkullan hur går det hittar ni någon bil?

• Brunkullan

Popis:

Jag jagar inte bil längre, för jag har ju bokat häst och släde!! Se mitt inlägg ovan.......

Svar på tråden Transport i Östersundsområdet??