• Tissa

**Berättelsen Om Vår Bröllopsdag!**

Nu Tänkte jag att jag skulle berätta lite om vår underbara dag!

Vi gifte oss nu i Lördags Den 29:e och vädert var underbart och riktigt skönt men blåsigt. Men vi var glada att det inte regnade iaf! hehe

Vi vaknade på morronen vid 7.00 ungefär...Låg och små pratde lite i sängen sen gick vi upp och packde det sista vi skulle ha med oss under dagen & bröllopsnatten& gjorde oss iording.
    Sen hämtade tompans pappa oss och släppte av mej hos min frisörska.
    Satt och försäkte äta lite medans hon höll på att rulla upp håret i spolar. Jag var så nervös...hihi

Sen kom min ena Tärna dit och höll mej sällskap. När det var färdigt så åkte vi iväg till Makeupen
    Där fick Jag/vi skumpa. Åh dem e såå himla trevliga. Dem fick mej att känna mej som en rikig sessa! När jag var färdig där så kom min mamma och min syrra & hämtade mej. Då åkte vi till min andra tärna för att ta på mej allt

Under hela dagen så svävade man på rosa moln hehe

Det blev lite stressigt sen mot slutet när dem skulle sätta på mej min klännning så den sitter inte rikigt rätt...ser jag nu i efterhand på visa foton...
    Det är det enda jag stör mej på.. men men det går inte att göra nåt åt nu hehe Klänningen skulle alltså högre upp. Men vad gör det om 100 år hehe Skit samma vi e ju gifta nu hehe

Sen bar vi iväg till Savoy där vi skulle fotas och möta min Blivande & min bror. Alla tittade ovh vinkade till mej och tuta. Man kände sej som en riktig Prinsessa hihi

Sen kom vi till Savoy och jag gick upp och mötte min underbara Tompa. Han var sååå stilig.
    När vi såg varandra så blev man helt rörd,glad & lycklig. Vi kysste varandra direkt Tompan höll på att gråta när han såg mej...naaw.

Sen öppnade vi skumpa och skålade och sånt. Sen började fotograferingen. Vi hade så kul! Det var mkt känslor Ska bli kul att se fotona sen när dem kommer.

Sen efter vi fotats klart där så bar det iväg till kyrkan. Vi skulle fotas lite ute osså innan vigslen.
    Jag var så nervös så jag skakade i hela kroppen. hehe

Sen var det dax! åhh va det pirrade i magen...jag var så full av lycka så jag visste inte vart jag skulle ta vägen hehe
    Jag kramade min älsklings hand,det lungnade mej lite. När vi stod i "vapenhuset" precis innan vi skulle gå in så kände jag att min sko höll på att ramla av...
    Den hade hållt på att glida ner hela tiden under dagen så jag frågade prästen om det gick bra om jag kunde ta av dem och gå barfota..

jadå det klart du kan sa han så jag sparkade av skorna och gifte mej barfota hihi

Hela vigslen var som en dröm.
    Kunde inte förstå att det var sant!
    Det var så mkt känslor så jag kunde knappt titta på tompan när jag sa löftena för jag hade börjat stor tjuta då, så emellanåt fick jag slå ett öga mot prästen. hehe

Sen sjöng vår solist "När löven faller". Åh det var så vackert! Mkt tårar..

Sen efter vigslen så var det snabbt på med skorna och gå ut på "trappan".
    Alla grattade och fotade. Sen kom riset...hehe 1 kg i min klänning kände jag
    Sen åkte vi med vit limma (det var sååå kul) till Savoy där vi skulle njuta av en underbar middag med familjen.
    Allt var så lyckat!
    Som en saga där sessan får sin sitliga prins i slutet vi åt gott,skojade,skrattade,dansade,lekte lekar m.m.
    Helt perfekt dag!

Dagen gick såå fort! Men jag njöt vart enda sekund

Sen hade vi hyrt sviten på Savoy och fortsatte festandet själv där uppe sen

Jag vaknade mitt i natten sen och trodde jag hade drömt alltsammans...fick tända lampan och titta runt omkring mej.. osså så jag ringen på mitt finger och log Pussade min Man på kinden och somande om

Dagen blev ännu bätre än vad jag/vi förväntat oss!

Massor med kramar Fru Andersson

www.familjeliv.se/krypin/fru_andersson/galleri.php

• Svar på tråden **Berättelsen Om Vår Bröllopsdag!**
  • Tissa

Oj va långt det blev ser jag åh massa gubbar osså...hihihi hoppas ni orkar läsa tjejer!

Kram kram

• fashiongirl

åååå va fina ni var!!!

Stort grattis

• fashiongirl

Orkade läsa allt, jättevacker berättelse

• 17 Juni-06

Ett stort grattis! Ni var så fina bägge två! Tycker bara att det är roligt att läsa långa berättelser från underbara bröllopsdagar. Längtar....

• pov

Ååhh, verkar alldeles underbart!! Började nästan böla när jag läste...
    Lycka till med allt, kram.

• jennny

åh så underbart det låter! Vill också nuuuu!

• Tissa

Naaw tack tjejer!

Kram Fru Andersson

• Meddelande borttaget
  • Swedie

åååh så underbart!! får mig att längta till min dag ännu MER!! :D

• JRO

Ni var jättefina! Vilken underbart fin klänning du hade. Vilket märke är det? Vart har du köpt den. Jag har tänkt mig en som ser ut som din.. Längtar till nästa sommar då jag står brud

Kram Jenny

Svar på tråden **Berättelsen Om Vår Bröllopsdag!**