• Alexa44

frågor/enkät

Har några frågor som det vore kul om några därute vill svara på.

1. När kan man våga lita på att en kille verkligen är "seriös" och tror på en varatkig relation? När man fått träffa föräldrarna, är det ett stort steg för de flesta tror ni?

2. Vilken sorts underkläder brukar era pojkvänner/män uppskatta mest att ni har på er? Vore kul med tips...

3. Efter hur lång tid kan man egentligen veta om det är ngn djupare kärlek man känner eller om det "bara" är förälskelse/passion? Svår fråga, men...

• Svar på tråden frågor/enkät
  • Mastermind

1 + 3 = Magkänsla.

2. Det där är hemskt individuellt. Fråga din kille vad han uppskattar för sorts underkläder istället, han har säkert inte alls samma smak som min sambo. ;)

• Johanna85

1 Magkänsla förmodligen... Min m2b åkte 20 mil mitt i natten för att tala om för mig att han älskade mig! Då kändes det som om det var seriöst och vi för alltid! (Då hade jag ännu inte träffat hans föräldrar)

2 Inga *ler och rodnar*

3 Magkänsla... Kanske när man börjar seriöst att fundera på en gemensam framtid ihop?

• pumpa

Vill du ha facit från mig som är kille? .

1. Magkänsla alt. Fråga honom och se om han blir nervös eller glad....

2. Lite olika:

String tycker jag passar att "visa" formen av rumpan under ett par tajta byxor. men även fint om de är i spets eller nåt. Annars tycker jag att Boxertrosa tillhör himmelriket på jorden www.halens.se/resources/products/08/009808/24942.jpg

3. Känsla i magen eller om förhållandet funkar bra och harmoniskt.

Svar på tråden frågor/enkät