• Ananas

Ananas är gift -- bilder!

För snart sex veckor sedan (24 september) så blev vi herr och fru!

Det var en fantastisk dag med solsken och varmt väder. Vi kunde åka cab från kyrkan.
    Det var en otrolig känsla att gå in i kyrkan och se alla som var där för bara vår skull. Total sträcka som de hade rest för att komma till "vår" kyrka var 80% av ett varv runt ekvatorn!!!

Vigseln var otrolig med vackra psalmer och solosång (Du är allt m Shirley Clamp och You raise me up m Josh Groban. Kantorns syster sjöng). Festen var också härlig, med god mat, fina tal och sedan tog dansen vid. Vid tolv rymde vi (några såg nog att vi stack) för att tillbringa natten på hotell.
    Morgonen efter mötte vi upp med gästerna för en brunch och paketöppning. Så många fina grejer, och många hade fixat upplevelser för oss precis som vi önskat.
    Och på måndagen åkte vi till Malta för 12 dagars bröllopsresa i sol och värme.

Några bilder finns på
    www.aulin.se/wedding/postwedding/index.asp

• Svar på tråden Ananas är gift -- bilder!
  • Jenca

Grattis - vad fina ni var!

Gillade verkligen din underbart höstiga bukett, och kul att ni hade höstlöv på tårtan oxå :)

• isacochrasmusmamma

Åhh vilka fina bilder!! Det är verkligen så härligt med hösten och alla läckra färger! Gillade din klänning och bukett jättemycket! Grattis!!!

• annki72

ni var kanon fina!!!!
    GRATTIS!!!!

• Linda S

Fina bilder! Har gjort ett litet avtryck i din GB. PS: atck igen för underkjolen! :D

//Linda

• Snigel

Waah! Men det är ju ni!! Jag satt mittemot er på julbordet på Orange! Ni var jättefina! Men, Ananas, då har ju vi pratat en del förut här på BT! Skojigt att se bekanta ansikten!

• Ananas

Hej Snigel!

Kul att vi hittade varandra! Fast jag är mest på familjeliv nu, för anledningen till varför jag bara drack julmust på julbordet är att vi får en liten Mini i juli! :) Så på FL hittar du mig som Pineapple. :)

Stor kram!

Svar på tråden Ananas är gift -- bilder!