häst o vagn-pris?
Jag undrar bara vad på ett ungefär det kan kosta med häst o vagn? :)
Jag undrar bara vad på ett ungefär det kan kosta med häst o vagn? :)
Hej hej
Det varierar nog väldigt mycke.
Jag kollade upp två olika ställen innan vi gifte oss i somras.
Ena stället tog 3000
Det andra 1500
Eftersom det inte var någon skillnad på "kvaliten" så blev det dom billiga givetvis.
Men normalt ligger det nog på mellan 2500-3000
Kram Sissi
Nej men jösses!! 1500 bara. Det billigaste jag hittade va 5500kr. Vart hittade du de som va billigare?
Man kanske skulle kunna få lite tipps!
oj, va dyrt! ja hade oxå tänkt mig att vi skulle åka häst å vagn, men bara räknat med en tusenlapp ungefär. hur länge hyrde ni dem? å va va det för ställe, som "bara" tog 1500?
Puffar på lite om var vi kan hitta billiga priset stället
Det stället skulle jag gärna också vilja veta! Det var ju jättebra pris!
Vi ska åka häst och släde och får betala 2800 kr.
Skäliga priser ligger nog runt 1500-3000 kr.
Jag har kollat runt lite jag oxå. slöldéns skulle ha 4000:-, sleipners hyrverk 4500:-. Men jag har hittat en tjej som tar 2500:-, kanske inte riktigt lika "flott" som dom två andra. Men det passar oss mycket bättre! Om ni vill ha hennes nr så får ni maila mig, vill inte lägga ut det här. lindha_h@hotmail.com
Hej igen.
Jag gifte mej i den lilla hålan falköping.....så det kanske var svar nog men jag ville bara säja att det lönar sej att kolla runt eftersom en tog 3000 och en 1500.
Lycka till
Sissi
Det finns en man i Romelanda utanför Kungälv som kör med två Westfalerhästar (tror jag det heter - stora ljusa vackra hästar). Sist jag kollade tog han 1500:- men det beror nog på vart det är någonstans.
Fru söder
Var får man tag på honom?
Om det är ngt tfn nummer eller så som du kanske inte vill lämna ut här, så får du gärna maila mig. emist1969@hotmail.com
fru söder, jag skulle hemskt gärna vilja ha mailadress eller telefonnr till han i romelanda! vi har ju tänkt gifta oss ganska nära där, så det passar ju perfekt! reeky@hotmail.com