MIna favoriter!?
Nu blir jag lite ledsen! Har hängt här ett tag nu och börjat spara bra tips och idéer i mina favoriter! Hade 3 sidor med trådar som jag ville spara men nu är nästan alla borta!!!
Varför blir det så?!!!
Nu blir jag lite ledsen! Har hängt här ett tag nu och börjat spara bra tips och idéer i mina favoriter! Hade 3 sidor med trådar som jag ville spara men nu är nästan alla borta!!!
Varför blir det så?!!!
Blev så för mig oxå.Vet inte varför, dom kanske rensar ibland.
Dom försvinner efter 3 mån det gör alla inlägg + dom man har sparat som favoriter. Jag tror att det var nått sånt jag har hört är inte säkert men jag tror det i alla fall.
Åh, det är ju inte så bra! Hade ju hittat jättemånga bra tips på dessa trådar. Blir faktiskt lite besviken nu! Men många av dessa trådar har jag ju precis lagt dit! Försvinner dom 3 mån efter att dom först blivit postade på BT eller 3 mån efter att jag har lagt dom i mina favoriter?
Tråden tas troligtvis bort 3 månader efter att TS startat tråden. Det är tråkigt att det är så, men har nog med utrymmet på servern som BT utgår ifrån att göra. Troligtvis finns det inte möjlighet att lagra en massa trådar, och därför rensas trådarna bort efter 3 månader. Personligen tycker jag det hade varit bättre om det funnits en aktivitetsspärr. Trådar som det inte skrivs i regelbundet under ex en månad tas automatiskt bort, medans trådar som hålls igång får vara det, då de troligtvis tillför något för BT:s besökare. Men så är det inte och verkar inte bli så heller.
Ett tips! Jag kopierar och lägger in alla idéer i Excel. På så vis har jag allt på att ställe gällande fest, planering, kyrkan etc.
Jag har frågat Patrik: De försvinner när man inte har öppnat dem på tre månader. Så kika ibland på era gamla favoriter om ni vill ha dem kvar!
Då har dom gjort fel bland mina favoriter för det var många där som jag nyss tittade i som ändå är borta!!!