Är det så här det ska vá?
Nu har jag och min man varit ihop i över två år. Vi har en son ihop och allt var verkligen perfekt. För 4 månader sedan gifte vi oss och allt var så underbart vackert. Jag kände mig så kär.
Men efter giftemålet har allt bara rasat neråt. Vi har det jobbigt ekonomist men också med förhållandet. Fast det tror eller vet inte han. Han tror allt är normalt.
Men jag... Jag hatar vårt sexliv. jag hatar att komma hem efter jobbet. Min dag ser ut såhär:
* lämna min son hos dagmamma
* åka o jobba
* hämta min son
* bada o ta tid till min son
* göra mat
* lägga in tvätt
* städa allt övrigt (som alla leksaker som ligger överallt!)
* göra i ordning mig
* och sen om jag har otur...sex!?
Dessutom är jag bara 20 år gammal så jag har inte studerat klart vilket jag också gör. Och det undrar på jobbet varför jag får panik-ångest-attacker?!
Men min man jobbar o kämpar för vår ekonomi osv, men jag önskade att han kunde hjälpa till o rädda vårt förhållande för det stupar rakt ned. Jag försöker prata om det och jag gör myskvällar med god mat och tända ljus, men det märker han aldrig. Snyft!
Och nu har det hänt något. En annan kille som jag alltid varit intresserad av men aldrig trott att jag kunnat få (för några år sedan) har kommit in i mitt hjärta. Det har visat sig att han alltid har viljat ha mig med. Han säger så underbara saker och kan inte förstå hur min man kan göra såhär. Vi har absolut inte gjort något och det skulle jag aldrig göra. Då skulle jag först bryta upp med min man och det är i dom tankarna jag går. Vad ska jag göra???
Jag har barn och är gift, Och den andra killen har sambo och väntar barn!?
Hjälp mig! jag har känslor för någon annan!