Ska till Ullared... behöver tips
Imorgon bär det av till Gekås. Är det någon som vet om de har något man kan tänkas behöva inför bröllopet? Tex ljus, ballonger, strumpeband.... u name it....
Imorgon bär det av till Gekås. Är det någon som vet om de har något man kan tänkas behöva inför bröllopet? Tex ljus, ballonger, strumpeband.... u name it....
Hej!!
De har tex. engångskamror, jätte billigt bläck till skrivaren om du skall göra dina egna trycksaker, bröllops musik på cd, plast champange glas, machaller, mashall hållare, servetter, vanliga ljus, fina olika vasar, men jag har inte sett något direkt bröllops relaterat i får av strumpeband eller åt sådant. Men småt och gott till tex dukning finns.
Josefin
Jag köpte en pappersskärare där till tillverkningen av kort och annat. Sedan ska vi köpa korgar som vi ska ha på toan med plåster, panodil, strumpbyxor, nagelack, deo och annat nödvändigt som gästerna kan behöva. Sedan ska vi väl köpa allt som qazbnm skrev åxå.
Tro det eller ej ;) så har jag faktiskt hittat ett jättefint halsband där för nåt år sedan som man mycket väl hade kunnat ha på bröllopet.
Hur långt kvar är det till ert bröllop? Kan det vara lönt att köpa chips o grejer redan nu?
Tackar! Fler tips?
R&F (1/7 2006)
Vi gifter oss jan 07 så det är ett tag kvar men det är bra att börja småköpa så inte allt kommer på en gång
osse:
ja men då är det ju rätt så snart. Bor ni nära Gekås så kommer ni väl att åka dit igen innan bröllopet men om inte så kan ni ju köpa tilltugg som chips redan nu för det blir väl inte gammalt, eller? Om ni nu kan ha chips hemma ;) Hade inte gått här....
Chips blir väl gamla på ett år och tre månader?
Jag hade ju nog inte bjudit på dem på mitt bröllop åtminstonde.
Lippi: Oj då jag missade att det var 2007!!! Såg bara januari. Ja det är ju lite för lång tid tills dess ;)
När jag var där i juni, så gick jag in i skoaffären mitt i mot. Hittade jättefina brudskor där till kanonpris, 299:-!!!! De var vremefärgade. Fick till och med beröm för dem hos henne jag köpte min klänning. Hon tyckte att de såg exlusiva ut. Gå in och kolla kan hända att de fortfarande har sådant i deras sortiment.
R&F (1/7 2006)
Jag anade att du hade missat året.
Fast vissa gillar ju sega chips. ;)
Jag har oxå hört mycket bra grejer om skoaffären mitt emot! Kolla in den!
Tips till er alla är att vara där när de öppnar, blir hur lång kö som helst in till butiken efter ett par timmar... Annars kan jag verkligen rekomendera att åka dit, hade jätte kul :D