• Chicco

Catering i Uppsala

Hej, jag är ny här på sidan, har bara börjat småsmå planera ett bröllop. Alltså inte bestämt när...:o)
    Jag tänkte höra med er om ni vet något om cateringen i uppsala ? nån ni kan rekommendera ? å vilket pris är "bra" ? å vad ska då ingå tycker ni ? har ni hört något om R. Höglunds Catering ?

• Svar på tråden Catering i Uppsala
  • Sandgren

Cajsas kök och Linné är jättebra!

• Princess Leah

Hej på dig chicco!
    och välkommen till BT!
    Vi ska gifta oss i juli, och har valt att ta vår catering från Lena på taket. De hade bra priser, god mat och trevlig personal!
    Kolla på deras hemsida www.lenapataket.se
    Jag har ringt runt en hel del faktiskt och till slut så stod det mellan Lena på taket och cafe Linné i Nåntuna. De har både buffé och trerätters. Kan hyra ut personal, dukar, porslin mm.
    Lycka till!

• Fröken Snurp

Vi använde oss av HÖRS catering, väldigt bra priser, stora portioner och god mat! Elisabeth som jobbade där var väldigt entusiastisk och bra att ha att göra med. V hyrde även porslin och dukar av dom.

• äppellunden

Vi hade Höglund´s.. underbara att ha att göra med
    vi hyrde personal genom dem också.. otroligt proffsigt gäng.
    + att vi hade en av servitörerna som bartender för en extra slant.
    Massor med kort togs under middagen med privata och engångskamerorna på borden.. på ett enda kort kan man skymta en arm av en servitris, samtidigt som folk ännu komenterar hur bra service det var DET är proffsigt!

Väl värda priset tycker jag!

/äpplet

• Maya1974

Vi har valt Kingstreet från Uppsala. Väldigt god mat!! Han som har stället är urduktig och har bla gjort middagar till kungen. Priserna är bra!
    www.kingstreet.se/

• Tullia

Vad räknar ni som "bra pris" och vad ingår då?

*nyfiken* håller på att leta catering just nu.

• lovanf

cajsas kök är toppen. Jättetrevliga och tillmötesgående och mycket mat, dessutom känns den vällagad och är oerhört god!

Svar på tråden Catering i Uppsala