Vart kan man hitta BILLIGAST flygbiljetter till Asien?
Vill gärna ha namn eller sidor på bolag eller så som flyger billigast till Asien!
Vill gärna ha namn eller sidor på bolag eller så som flyger billigast till Asien!
Aeroflot är nog billigast men då flyger man oftast via Moskva och väntetiden där kan vara låååång...
Jag vet att Finnair kan vara billiga (de har specialerbjudande ibland, håll utkik)
SAS och Thai-airways är nog de enda som flyger direkt från Sverige till Bangkok. De är nog lite dyrare men jag har flygit med SAS till Bangkok turoch retur 6000kr.
Lufthansa är värt att kolla upp också!
Lycka till!
Kolla på Mr. Jet
www.mrjet.se
jag håller med göteborgsbrud: aeroflott brukar vara billigast, vi åkte till Thailand förra året med dem, men väntetiden i Moskva är så otroligt plågsam. Det är den tråkigaste flyplats jag någonsin har sett, nästan i stil med säve, för de som e från göteborg ;)
Jag hade lagt några extra kronor på att flyga med något annat bolag, som finair eller lufthansa som är otroligt trevliga.Å inte heller ska vara så dyrt.
Lycka till och hoppas ni hittar bra och billiga biljetter. De där landet tröttnar jag aldrig på.
//T
Tack alla! :)
Kolla www.flygtorget.se eller www.expedia.com :)