• Alexa44

leksaker

Har precis blivit introducerad i 6leksakernas lilla värld... hur vanligt är det att man använder såna egentligen? Gör ni det? Hur ofta? Är det som "krydda" eller tas de fram varje gång så att säga? Var köper ni era saker - affärer, nätet, mässor?
    /Frågvis

• Svar på tråden leksaker
  • pickolina

Jag älskar leksaker och har ganska många olika varianter. Använder de både med partner och på egen hand. Använder leksaker väääldigt ofta men inte alltid, förutom när jag är själv då har jag alltid något att leka med.. *hihi*

Det är nog väldigt vanligt med leksaker men för många är det fortfarande främmande eller något man bara använder någon enstaka gång.

Personligen har jag alltid köpt leksakerna i butik, utom de jag fått så klart..

• Clobberella

Behöver leksak för att det ska bli skönt, så det används nästan varje gång. Köpt i butik.

• Meddelande borttaget
  • L-N

Skickade just ett inlägg, men det skulle tydligen granskas innan det kommer fram...antagligen för att jag skrev v i b r a t o r... sjukt!

• Sanasol

Nej, aldrig när vi är tillsammans. Det behövs absolut inte.

• martinibruden

Hej!
    Vi använder det ibland. Som en extra krydda. Det blir skönare för mig bakifrån om jag har en liten delfin som gör jobbet där framme. Men inte särskilt ofta egentligen. Det duger bra med vanligt också. Absolut.

• creative

Ganska ofta. Köpt i butik eller på homeparty. Tror att det är jättevanligt.

• SadPsychoBitch

Hej!
    Vi använder ibland, lite då och då. Har inte varit på ett tag. Jag köpte den jag har på nätet. Skulle vara kul att vara på homeparty någongång, så man kunde se lite!

• Swing

Använder mina leksaker från Fun Factory då och då som krydda, ibland när jag är ensam. Köpta mässa och i butik i Berlin. Laya-musen ger supersköna vibbar och ibland använder jag den nästan dagligen. Läcker, liten och får lätt plats i en liten handväska. Rekommenderar den varmt....

• skogstösen

Har inte använt sånt för att jag tycker det låter lite plastigt och på låtsats. Särskilt när det är saker som är avsedda och säljs just för det ändamålet och inte bara är något lämpligt format som man råkar hitta någonstans :) Å andra sidan vore det trevligt med en sådan krydda, men jag har svårt att komma ifrån den där känslan av oäkthet som jag tycker att det för med sig.

• ellacarin

Använder det lite då och då, både själv och tilsammans med partnern. Tycker inte alls att det känns konstigt om jag är på det humöret. Gillar det inte bara för att det faktiskt är skönt utan för att jag går igång lite på själva grejen att använda dem också. Fånigt egentligen, men jag har alltid skickat min sambo att shoppa såna saker.

Svar på tråden leksaker