Nån mer 88:a?
Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag :)
kram
Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag :)
kram
Nej men jag är däremot 87a!
När är det planerat att ni ska gifta er?
sommaren 2007 du då?
Ta inte detta på fel sätt.. Inte för att lägga sig i. Men är inte 17 ( 18 år ) lite tidig ålder att ta ett så stort steg som att gifta sig? Ni har ju i princip ingen livserfarenhet, Prova bo tillsammans några år först så ni vet vad ni har att vänta er! Livet är ju inte bara en dans på rosor!! Varför vill alla unga idag hinna göra saker som man annars gör vid 25-30 års ålder? Jag skulle inte vilja att min son eller dotter gifte sig så ung!
almostMrs: kan bara hålla med dej helt.
min son är en -89 och om han om ett år sa att han skulle gifta sej skulle slå bakut.
Hej
jag ä 86a och har varit gift nu i tre månader.
Självklart ska man gifta sig om man känner sig mogen för det! Men faktum är ju att många skiljer sig redan innan några år och det är så sorgligt! Däremot tycker jag det var skönt att höra att ni planera till 2007 iallfall och inte på stört!
Lycka till i framtiden!
ja eftersom de bara är 16 kan de ju inte lägga det tidigare.... Som tur är
Hmm... Måste faktiskt också få fråga varför ni vill gifta er i så tidig ålder??
Jag skulle kunna vara er mamma i stort sett (född 71) och känner mig inte själv särskilt mogen ibland... Visst är vi alla olika, men det är väldigt vanligt att man när man är 16, 17 tror att man har hittat kärleken i ens liv och att det ska vara hela livet... Gjorde det själv när jag var 16, just 1988... men det är MYCKET som återstår av livet och mycket finns kvar att uppleva som ni ännu inte gjort. Man förändras massor i er ålder, och jag tycker verkligen ni borde vänta lite med ett giftermål! Lev livet och ha kul, som man ska ha när man är 16, 17 år!
Jag lovar att ni kommer hålla med mig om 10 år, även om jag låter som en riktig morsa när jag skriver detta...!
14 februari 2007 ska vi gifta oss!
Då har vi varit tillsammans i 7 år, bott ihop i 4 år.
Jag tycker inte man behöver vänta om det känns rätt!