• Izunia

Häst & Vagn i Lund

Är det nan här som kan hjälpa mig..

Var kan jag fa tag pa en fin häst & vagn transport i Lundaomradet? Ett pris jag fatt lag pa 7000kr och det tycker jag var oförskämt mycket..

Eftersom jag själv är lite alleregisk (mycket..) mot hästar funderar vi även pa biltransport.

Mottaglig för alla förslag!!

Tack!

• Svar på tråden Häst & Vagn i Lund
  • Bridezilla K

I vilket område/mellan vilka platser ska ni åka?

• Pollly

Ta bil i stället. Är du allergisk så kan det bli en tur till lasarettet i stället för till bröllopsfesten.

• Izunia

Pollly...det sa min mamma ocksa!

Men bortsätt fran allergin (inte jättestor kontakt med hästen) sa är det min dröm..

Bridezilla K: Vi ska aka mellan Allhelgona kyrka och AF-borgen. Beroende pa hur lang körtid som ingar kommer jag ev att även aka fran hotellet (Grand) till kyrkan.

• Bridezilla K

Ah! :D Det finns ju en ridskola (LCR) alldeles i närheten, hör med dem, eventuellt kan de kanske kan de tipsa om någon om de inte har möjlighet att själva ställa upp. www.lundscivila.se

Andra ställen i Lund är Torns, www.torns.org och ÖTR, www.nunataq.se/otr/Welcome.html. De kan jag dock inte tala för, då det är LCR jag tillhör och är "uppväxt" hos. ;)

• Sprallig

Hej!

På bröllopsmässan i Kyrkheddinge i oktober var det en utställare där med sin häst och vagn. Annikas Häst och Vagn (www.hastkorning.com) enligt mässans hemsida. Tror inte att hon tar 7 000:- i alla fall...

• GithKat

Är du allergisk ta bilden. Och 7000 är på tok för mycket.
    Lycka till med bröllopsfärden

• Izunia

Tack för alla svar! Jag är ju lite svag för hästar, men kanske blir det bil.. far diskutera lite med mannenvad han tycker! Tack igen!

Svar på tråden Häst & Vagn i Lund