• sweet saint

älskar min pojkvän/man...

Tänkte bara om det finns någon som mig.. Jag kan ibland bli så där underbart nykär i min själsfrände.. när har gör nåt som man nästa svimmar av kärlek...

Som inatt.. han väckte mig mitt i natten bara för att han "fick lov att säga att jag älskar dig.. det var bara det..."

Känner mig heeelt tagen....

någon som får sådana här fnatt iblan eller är jag bara fånig??

mmmmmm....

• Svar på tråden älskar min pojkvän/man...
  • riikka

du är inte den enda.. ;) lyssnade igår på låten have you ever loved somebody so much it makes you cry och började gråta för att jag fattade hur lycklig och kär jag är :).. helt nykär ;)

• Gerda

Du är absolut inte ensam! Det är viktigt med sånna känsloattacker... kär så man nästan svimmar...det är så vackert som det låter! :D

Jag får också sånna infall/känslofall och det är bara att njuta - kul att det kommer efter 6 år... hoppas på många fler sådana genom åren.

• Vicky83

Känner som sak. Och det blir ju inte sämre när mannen skriver "I love you" med ketchupen över pytt-i-pannan som han gjorde idag till mig. *lever i ett lyckorus*

• sweet saint

ååååh. det är så underbart...
    Vet knappt vart man ska ta vägen..

• Burro

Visst är det underbart! Jag hoppas verkligen att man kan få fortsätta att känna så här resten av livet. Han är världens finaste människa! Oj, vad jag längtar tills han kommer hem...

Kram på er allihopa!!!

• sweet saint

Ja.. det är så många som säger att kärleken "avtar" efter ett tag... men det har det inte gjort för oss.. känslorna bara växer och växer...

• Nean82

Visst blir man nykär! Det räcker med att man en morgon bli väckt av en puss och att han står och stoppar mig med dubbla täcken (han vet att jag alltid fryser) och viskar i mitt öra: Ligg kvar du älskling. Jag tar ut Primpa.

Då vet man att man har hitta rätt!

• Chilianna

Vi är fortfarande väldigt ofta toknyförälskade och kan ha världens kittelfighter i soffan eller bara mysa tillsammans- och det mesta känns fantastiskt och rätt. Tycker det är så det ska vara

Svar på tråden älskar min pojkvän/man...