• Jema 26/11-2005

Nu är det inte många timmar kvar

Sitter här och surfar runt lite innan det är dax för att krypa till sängs.
    Trodde aldrig att jag skulle vara såhär spänd, känns ju som då man var liten, kvällen innan julafton.

Klänningen blev klar idag och vi har rätt haft det lite stressigt under dagen. Men det hör väl till?!

Nä, vet inte riktgit vad jag skulle säga med detta lilla inlägg. Ville bara skriva av mig.

Jema

• Svar på tråden Nu är det inte många timmar kvar
  • Chilianna

Just ja du ska gifta dig nu! Åh vad spännande- berätta snart! Grattis och lycka till i förskott!!!

• Jema 26/11-2005

Tack så mycket!
    Återkommer om hur dagen blev lite senare.

Jema

• Chilianna

Ja det måste du göra!! Åh vad kul!

• Sommaren2006

Jema 26/11-2005 : Gå och lägg dig nu så du orkar med morgondagen
    Och stort lycka till!!!

• vixen not a tramp

Hoppas du sussar gott, och att ni får en underbar dag!

• advent05

Det kunde varit jag som skrivit inlägget , min klänning blev också klar igår! I morse då jag vaknade kändes det precis som på julaftonsmorgon då man var liten. "Det är IDAG, tjohoo" liksom.

Sitter här med en kaffekopp men skall snart börja åka iväg till frisören och sedan är det fullt fart resten av dagen...

I morgon är man fru...

• Swedie

Wohoooo!! Ha en UNDERBAR dag!! :D :D

• Jema 26/11-2005

Tack allesammans!
    Dagen och kvällen blev verkligen lyckade och vi är så glada över precis allt.
    Det blev ett riktigt vinterbröllop med minusgrader och snö (bor ju i Skåne) som jag/vi alltid drömt om.

Många timmars somn blev det inte. Men jag blev så pigg under dagen, så det märket inte.

Jema

• Fru Cinderella

Stort grattis till er båda

Svar på tråden Nu är det inte många timmar kvar