Hejsan
Jag opererade mig på Hässleholms plastikkirurgi AB, min kirurg var Håkan Brorson.
Jag la in runda texturerade soft touch hög profil strl 330cc under bröstmuskeln och ökade 2 1/2 storlek kan man säga, har nu 75D. Ärren har jag under brösten.
Jag är mycket nöjd över storleken, passar min kropp.
Det sämsta: är väl att man inte ser det slutgiltiga resultatet förrän 6 månader, långt kvar tills dess... Är inte riktigt säker på ifall mina ärr kommer lägga sig i vecket ännu, de verkar vara aningen nedanför just nu... Lite jobbigt att sova på sidan, men det har ju bara gått några veckor än så det blir ju bättre.
Det värsta/sämsta av allt: smärtan
Det bästa: Jag har nu mjuka men fasta bröst. Jag kan nu köpa en behå och fylla ut den, kläder sitter bättre, känner mig mer kvinnlig, snyggare helt enkelt. Längtar till sommaren då jag kan gå omkring i bikini utan att titta på alla andra som har/hade större bröst än mig haha. Kan bara säga att fast jag nu har ett lån att betala av och åt smärtstillande i nästan tre veckor så är det värt det hihi
Mina mjuka hallon kostade 35000, jag rekommenderar den kliniken varmt, de som arbetar där är jättegoa och snälla och inte minst skickliga...
God jul allesammans