• melles mamma

BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!

Vilken klinik har ni opererat er på?
    Hur mkt har ni lagt in?
    Vilken sort av implantat?
    Över/under muskeln?
    Pris?
    Bästa & sämsta med allt??

• Svar på tråden BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!
  • Sara23

melles mamma

Jag är opererad på Kosmetisk Kirurgi AB i Falköping och min kirurg var dr.Avni Abdui.

Jag har lagt in 460cc flytande silikon med skrovlig yta bakom bröstmuskeln.

Detta kostade mig 33.800kr

Bästa och sämsta = Ser inget som är sämre, ska kanske vara avtsåndet om ngt händer, över 100mil till kliniken. Men jag har mycket gott och säga om KKAB så jag kan varmt rekomendera dem!

Kramar//Sara som op. den 24:e Nov.

• vioola

Hejsan

Jag opererade mig på Hässleholms plastikkirurgi AB, min kirurg var Håkan Brorson.

Jag la in runda texturerade soft touch hög profil strl 330cc under bröstmuskeln och ökade 2 1/2 storlek kan man säga, har nu 75D. Ärren har jag under brösten.

Jag är mycket nöjd över storleken, passar min kropp.

Det sämsta: är väl att man inte ser det slutgiltiga resultatet förrän 6 månader, långt kvar tills dess... Är inte riktigt säker på ifall mina ärr kommer lägga sig i vecket ännu, de verkar vara aningen nedanför just nu... Lite jobbigt att sova på sidan, men det har ju bara gått några veckor än så det blir ju bättre.

Det värsta/sämsta av allt: smärtan

Det bästa: Jag har nu mjuka men fasta bröst. Jag kan nu köpa en behå och fylla ut den, kläder sitter bättre, känner mig mer kvinnlig, snyggare helt enkelt. Längtar till sommaren då jag kan gå omkring i bikini utan att titta på alla andra som har/hade större bröst än mig haha. Kan bara säga att fast jag nu har ett lån att betala av och åt smärtstillande i nästan tre veckor så är det värt det hihi

Mina mjuka hallon kostade 35000, jag rekommenderar den kliniken varmt, de som arbetar där är jättegoa och snälla och inte minst skickliga...

God jul allesammans

• Miiia

Hej!
    opererade mig i onsdags, och la in 350 cc i varje bröst.
    Har som ett tight typ över brösten nu.
    Har kollat på mina bröst under tyget och de ser inte sådär runda ut som andras bröst med implantat gör. Bröstet ser bra ut, men det yttersta går liksom ut något. Är väldigt orolig. Beror detta på att de fortfarande är väldigt svullna och ej färdigläkta eller kommer de få denna form? :S

Hälsningar Maria

• vioola

Hej Miiia

De borde vara väldigt svullna vid det här laget och det tar ett tag (några veckor) innan de hänger till sig. De kommer bli mer runda sen, lovar! Alla bröst ser lite "lustiga" ut i början. Spetsiga, höga el vad det nu kan vara... Glöm inte att det tar 6 månader innan "slutresultatet" syns.

Kram

• Miiia

vioola:

Åhh.. tack!

Kolla på dem igår igen och de ser redan lite bättre ut faktiskt =)

Men det är så nervöst nu i början!

När gjorde du dina och hur mycket har du i?
    Kram Maria

• vioola

Hej Miiia

Jag la in 330cc soft touch den 25 nov. Jag sa ju att jag lova hihi.

Kram

• vioola

Hejsan

Har en fråga till er som haft era "nya" bröst några månader eller längre.

Ifall de var olika stora, när rättade det till sig i så fall? Det som är större på mig nu var det som var mindre från början. Det kanske skiljer en halv behåstorlek just nu. Har frågat kirurgen och han sa det skulle rätta till sig men NÄR?

Vill ju inte gå omkring såhär heller, snyft!

Kram

• nillan10

Hej!!

Jag har nu best en tid för konsultation hos Sandén i Malmö. Jag har tänkt på att göra en försoring i många år nu. Jag har haft 2 barn och skall defenitivt inte har fler, så nu är det dags att göra något åt boppsingarna. Är det någon som har fått gjort det hos Sandén, är ni nöjda? Klart att man blir nervös om man hör något negativt, men jag har sett flera st som har fått gjort hos honom och de har sett jättefina ut. Nillan.

• vioola

Hej igen

Finns det ingen därute som fick olika stora bröst efter operationen? Hur länge höll det (svullnaden) i sig i så fall? I mitt fall är det som var mindre (MYCKET) större nu... Har gått 5 veckor nu och det händer i stort sett ingenting...

Kram

Svar på tråden BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!