Inlägg från: Lotta70 |Visa alla inlägg
  • Lotta70

Bröstförstoring + Anders Liss?

Hej, jag funderar över att göra en bröstförstoring. Är det någon som känner till plastikkirurgen Anders Liss i Uppsala? Om ja, hur upplevde ni honom som person och kirurg, positivt eller negativt? Hoppas på svar/nyfiken

• Svar på tråden Bröstförstoring + Anders Liss?
  • Lotta70

Hej Åsa, jag har nu varit på en konsultation hos Liss&Liss AB. Det är där Anders Liss arbetar, kliniken ligger på Götgatan i Uppsala. Jag tyckte att han gav ett bra intryck och verkar kunnig, han jobbar även på Akademiska sjukhuset med plastikkirurgi, har läst detta på Google(internet).Adress till klinikens hemsida är www.lissliss.se/
    Hör gärna av dig igen om du funderar över något. Mvh/Lotta

• Lotta70

Hej Åhsa, det kostade 500kr för en konsultation. Jag har bestämt mig för op, har funderat länge på detta så nu ska jag göra slag i saken. Har ringt till kliniken för att boka tid för op, tror att det blir den 10 februari, hon i receptionen skulle kolla upp med op-kordinator om det gick bra den dagen. Har inte bestämt mig 100% för storlek ännu, funderat på 275, Anders sa mellan 250-300 skulle passa mig bra för ett naturligt resultat. Vi hörs.Mvh/Lotta

• Lotta70

Hej Åhsa
    Håller med om att det finns många typer av implantat att välja emellan. Anders Liss använder sig av märket Mentor och även McGhan tror jag. Jag har tänkt att välja märket Mentor.
    Mvh/Lotta

• Lotta70

Hej Åhsa
    Ja, Mentors implantat innehåller sammanhängande silikongel.Mentor har en hemsida om du vill gå in och titta på deras olika typer av implantat, www.mentorcorp.com
    Mvh/Lotta

Svar på tråden Bröstförstoring + Anders Liss?