Festlokal norr om Stockholm
Hej, nån som har tips på festlokal norr om Stockholm (max 4-5mil fr Sthlm). Det bör finnas plats för ca 110pers.
Tacksam för alla tips man kan få..
Hej, nån som har tips på festlokal norr om Stockholm (max 4-5mil fr Sthlm). Det bör finnas plats för ca 110pers.
Tacksam för alla tips man kan få..
Lite tips från mig som bor i Vaxholm. Vaxholms Hotell, VaxholmsKastell, vet också att Hotellet har köpt en nytt hus där det ska finnas en helt ny jätte fin festlokal. Lycka till!
Tack för svaret. Vet du om man får ta med dricka själv? (brukar bli billigare då)
Det finns nån lokal i Täby - Kvarntorpsgården. Och Skälby bygdegård?? Hembygdsgård? Eller nåt liknande. Sorry att mina svar inte är mer precisa, hoppas du kan söka med hjälp av dem på Google i alla fall. De är i alla fall lokaler där man får ta med sig mat och dricka själv, vad jag minns.
Jag har gjort en sammanställning (ej komplett). Kanske hittar du någon bra lokal där? Jag kan svara på frågor om vissa lokaler, andra har jag abra sett på internet...
www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m1245920.html
/Helly
Blynäsgården i vaxholm ligger vackert vid vattnet dit kan du ta egen mat å dryck.