• Alexandra25

Vad har ni köpt för julklapp till mannen?

Tjena tjejer! Jag behöver hjälp, jag vet inte vad jag ska köpa till min man. Vad ger man en kille som nästan har allt?
    Kan ni ge mig lite förslag! TACK!

• Svar på tråden Vad har ni köpt för julklapp till mannen?
  • Eminea

Ja du... svår fråga. Vad gillar han då?? Gillar han TV spel så är ju nya X-BOX ute nu.
    Själv köper vi något vi båda vill ha tillsammans, så det blev en platt TV i år.

Gillar han sport, och har ett favorit lag?? Då kan du köpa årskort till matcherna.
    Jag tycker också det är jättesvårt, därför köper vi något gemensamt.
    Lycka till iaf :)

• Juni-flickan

Prenumeration på microdatorn, illustrerad vetenskap..eller någon annan tidning.

• KCsMama

Jag köpte ett nytt grafikkort till datorn. Min man tjatar jämt om att vårat grafikkort är för dåligt och att det inte går att spela några roliga spel.

Det bästa är att det är första gången sen vi blev tillsammans (5år sedan) som han inte vet vad han ska få i julklapp!

• martinibruden

Hej!
    Jag har gjort en kalender med fina bilder på oss som visar vår kärlek tillvarandra. En väggkalender med en bild för varje månad. Sen så ska jag ge honom 2 flygbiljetter för vi har pratat om att resa på en romantisk weekend. Jag hoppas han blir glad!

• Poppinella

Jag har köpt Lost DVD-box. Han är helt såld på Lost och vi missade de första avsnitten. Nu kan vi se dem och få några svar på våra frågor. Vet att han kommer bli jättglad och han har verkligen ingen aning om vad han kommer få så det är det bästa...

• Bobou

KCsMama:

Vad köpte du för grafikkort? Det är något som jag vet att min pojkvän också skulle älska, men de nya som finns ute nu är 1. så dyra och 2. så krävande att han skulle behöva byta moderkort också...

Jag skulle gärna vilja köpa något dyrt och fint men även om jag kan lägga lite extra på honom så har _han_ inte råd att köpa något dyrt till mig, och vet att han skulle tycka att det var jobbigt om min klapp till honom kostade 10 gånger mer än hans klapp till mig... och poängen med presenten försvinner ju om han tycker att det är jobbigt att få den!

Men han behöver verkligen en ny mobiltelefon...

• ooGizzYoo

min m2b önskade sig ett nytt grafikkort eller en digitalkamera, men sen har vi diskuterat att köpa hund en längre tid då det inte är så lätt alla gånger att få barn, så vi tänkte börja med en vovve, problemet var bara att jag ville ha en liten och söt som man kan köpa kläder till och han ville ha en jätte stor monster hund (tycker jag som inerst inne bara gillar katter och kräldjur) men sen så spånade jag runt lite på nätet och hittade jätte fina hundvalpar som precis var leveransklara, så jag kunde inte hålla mig, han fick sin tidigt, (i förrgår) och har aldrig sett honom så glad :D
    han kryper runt på golvet och busar med "Hardy" hela dagarna, dom är sååå söta, och han vart oerhört glad, men nog mest för att det är en sånn som blir jätte stor, men nu är han liten och ska få en jätte söta små kläder i julklapp så han inte fryser ;)
    bästa julklappen någonsinn känns det som

• martinibruden

Åh va gulligt med en valp. Härligt

• KCsMama

Bobou, jag köpte ett Club3D Radeon PCI 128
    Han har ett med bara 64 nu så han blir nog glad över ett 128 :)

Ett tips är att gå in på pricerunner.com. Skriva in om han har PCI, PCI-E eller AGP samt hur bra det ska vara 64, 128, 256 osv.

• Påsen

Jag har köpt boxen med Emilfilmerna. Han gillar Emil. Utöver det ska han få ett presentkort på middag, samt ett presentkort på oändligt med kramar, kyssar och kärlek resten av livet... (format som ett hjärta naturligtvis..) Jag hoppas att han blir glad, och bara längtar tills jag får se hans reaktion. Jag älskar att ge bort presenter!!!!!!!!!!!!!! God Jul!

Svar på tråden Vad har ni köpt för julklapp till mannen?