• Ängla

Jönköpingsbrudar, vad har ni för transport till och från vigselplatsen?

Hallå tjejer!

Ni som gifter er i Jönköpingstrakten (eller har gift er eller känner nån som har gjort det) vad ska ni ha för transport till och från vigselplatsen? har ni några bra tips på vart man kan vända sig om man exempelvis vill ha en veteranbil eller nån annan fin bil?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Jönköpingsbrudar, vad har ni för transport till och från vigselplatsen?
  • Janne71

Vi kollar lite på www.bfm.nu
    och funderar på att boka något via dom.

Vet dock inte om dom är bra osv.

//Janne71

• Sarge

Janne71 :

bfm.nu är det privatpersoner som kör med sina egna entusiastbilar. Det är en bilförmedling...

Om det funkar bra eller inte beror nog mest på vem som äger bilen skulle jag tro

Kolla på tex www.brollopsbil.se
    Känner flera som har bokat bil via dom & som är supernöjda

• Ängla

Tack för tipsen Janne och Sarge!

• Ängla

aha, nu såg jag att brollopsbil.se mest kär i Stockholm, blir lite dyrt och långt om de ska komma till Jönköping!

Kollade in bfm.se och det fanns en del fint men är inte så förtjust i amerikanare och cab går tyuvärr bort för att vi gifter oss i april...

Är helt säker på att jag sett andra fina bröllopsbilar på stan, nån som vet vart mer man kan vända sig?

Janne71 vad ska ni boka?

• Janne71

Funderar på att åka Rolls Royce men vi har inte bestämt oss, limousine går bort i alla fall, tror inte en sådan kan vända vid kyrkan

• Ängla

Ja Rolls Royce var det som jag också tyckte verkar finast!

Håller med om att Limousin inte riktigt funkar... (vet ju inte vilken kyrka ni ska va vid men jag tycker inte det funkar så bra till den stil av bröllop vi har, fast å andra sidan är det ju häftigt att åka limo..)

• Meddelande borttaget
  • GithKat

Vi ska nog ha svärmors bil då det är en Hyundai Coupe svartlackerad.. blir skitfräckt... och billigt..*S*

Svar på tråden Jönköpingsbrudar, vad har ni för transport till och från vigselplatsen?