Inlägg från: princess_edition |Visa alla inlägg
  • princess_edition

Göteborg (med omnejd) 2006 #3

yrvädret: är det inte så att man brukar ha prästen i den kyrka man väljer att gifta sig, även om det är en annan kyrka än ens hemförsamling? så har jag fått för mig att det är iaf.

• princess_edition

synd att ja haft/har så mkt annat för mig i helgen, hade vart kul å gå på den där blomsterutställningen. igår va vi ute i skogen å högg gran. sambons familj äger mark här i närheten, så vi gjorde en utflykt me dem me fika å allt. väldigt trevligt! resten av tiden har ja använt till skolarbete. börjar bli riktigt trött på det hela nu, så ska bli skönt me lite jullov!

• princess_edition

hoppas att ni haft en trevlig jul allihop! det hade vi, me massa go mat å tråkiga (men användbara) paket. vi fick i stort sett bara saker till hushållet. av sambon fick ja bla lite embossinggrejer dock, så nu har ja oxå provat lite. funka hur bra som helst me brödrosten ju.

• princess_edition

charleston: va d på netto ni handlade dem? e ju ett jättebra pris! fast vi åker upp till stockholm imon för å fira in d nya året, så ja hinner nog inte ge mig ut å leta innan dess tyvärr. d e säkert slut i vilket fall... ni har väl inte missat att ikea säljer vinglas för 1kr/st. tror d e vitvinsglas. fast d fanns nog nån begränsning där tror ja.

• princess_edition

vårat internet har föresten vart nere nåra dar nu å vägrar funka. idag kom ja dock på att försöka logga in på någon annans oskyddade nätverk (har trådlöst internet) och d funkar jättebra!

• princess_edition

jag kan inte 31/1, dansar vanligtvis på tisdagar. men mån 30/1 el ons 1/2 passar bra för mig.

• princess_edition

jo, men sen va d nån som skrev att hon inte kunde 30/1 och istället föreslog tis 1/2, vilket är en onsdag...

• princess_edition

fika 1/2
    princess
    princess_edition

• princess_edition

puh... nu har ja äntligen läst ikapp mig. att inte va inne på två veckor å tro att d ska va lätt å komma igång... nej, får nog försöka komma in liite oftare hädanefter iaf. har vart mycket me skola, släkt och vänner och allt sånt. någon direkt bröllpsplanering har d väl inte vart, men visst funderar ja runt d mesta en hel del.

välkomnar väl alla "nya" kollektivt. VÄLKOMNA! alltid kul me mer folk! jag ska inte heller gifta mig förrän 2007 (minns inte va du hette som sa att du skulle det) så d skulle va kul å få me nån mer liksinnad i vår göteborgsgrupp.

• princess_edition

lillamilva va det visst du hette... välkommen hit iaf!

• princess_edition

vårbrud, har du nån bild på "din" klänning? *nyfiken* låter lite som en sån klänning jag har tänkt mig.

angående fikan, vilken tid passar för er andra? jag slutar fyra, så jag är fri efter det. antar att ni andra jobbar lite längre dock...

ska snart iväg till skolan nu. gick upp tidigt så ja skulle hinna plugga lite, men d har inte blivit av. e så skönt å bara slappa å ta d riktigt lugnt på morgonen ju.

• princess_edition

vårbrud: det låter bra! du får skicka runt kortet då, för det e säkert fler än jag som vill veta va för klänning du ska ha.

princess: vilken fin sida ni hade! blev inspirerad att fixa nåt liknande för oss oxå, sen när det börjar närma sig. ett väldigt bra sätt att be om pengar i present istället för saker. har funderat på hur man ska lägga fram det på ett bra sätt.

• princess_edition

hehe. då behöver man inte känna att man e så himla tidigt ute nu längre då kanske... :D känns ju lite väl långt å planera nästan fyra år i förväg.

såpbubblor verkar kul. i stort sett alla tycker väl om att få bli små barn igen å blåsa för glatta livet. men ja hörde att det kan ge fula såpaflcäkar på kläderna. vet ni om det stämmer?

• princess_edition

som sagt, jag slutar 16 i närheten av handels. tar mig fram till fots eller me lokaltrafik.(hinner inte åka hem emellan). har ingen aning om vart d e bra att parkera, så kanske ni med bil kan komma me nåt förslag på vart vi ska träffas? och när kan ni andra? 17?

• princess_edition

ok, vi ses utanför condeco vid 17 imon då. kram på er alla!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3