Göteborg (med omnejd) 2006 #3
Hej, jag har sagt det förr, Kolla begagnade brudklänningar! De flesta är använda en gång och ni får betala en bråkdel av nypriset och dom är fortfarande jättefina, hittade min på blocket.
Hej, jag har sagt det förr, Kolla begagnade brudklänningar! De flesta är använda en gång och ni får betala en bråkdel av nypriset och dom är fortfarande jättefina, hittade min på blocket.
Fika? Jaaaa!!! När o Var??
Är det fika endast för blivande fruar, eller har ni grabbarna med?
Tänkte väl det.....vi måste ju ha några o prata om...Haha...:)
Skoj!!! Jag är jätteglad....och inte alls avundsjuk...=)
Verktyg....?
Princessdiamond:
Vill ha = Behöver! Alltså får man ta pengar från nåt annat oviktigt...;)
Men...det gör du ju redan! Som jag sagt tidigare; Det bästa i livet e gratis! (Skoja..) Satt igår o gjorde en ungefärlig kalkyl.....Ryyyys! Ett stort hål blir det! Men men, en gång i livet...
Jag vill också vara lite mer ledig för att planera...så skulle jag kanske slippa ligga på nätterna o drömma om allt som kommer att gå åt #%&...:)
Å jag som har tänkt köpa en sån!!! Kanske bäst att gå till nån butik o prova...fast helst skulle man ju kunna ta med hem några olika o testa ihop med klänningen.
Gick in på ellos.se och beställde en, tycker dom ser jättebra ut och jag har inte mycket kvar...(ammat 3 barn..) men man måste beställa för minst 200:- och jag hittar inte en enda sak till som jag vill ha!!! Så det sket sig...:(
Ok, min beställning har inte gått igenom eftersom jag inte kommer upp i rätt summa...vilken tur! Så mycket skit som går att sälja på postorder men som folk aldrig hade köpt i butik!! Tack för ditt goda råd=)
Nej, det är jättefint men min klänning (en Lilly) har smala axelband. Skulle behövas mycke silicon och ståltråd för att hålla en axelbandslös klänning på plats..:)
Prinsessdiamond:
Finns det verkligen inte klänningar på närmare håll än i Asien??? Tycker det låter vanskligt att beställa...tänk om det inte blir som du tänkt dig? Tänk om dom inte hinner!!!???? Hoppas det löser sig...
Hej Princessdiamond:
3 månader är rätt så lång tid,har ni mycket kvar att bestämma? Eller har ni folk omkring er som ställer till det för er? Går det inte att bara skita i vad andra gör o säger, och bara koncentrera er på det som det gäller...er viktigaste dag i livet, er bröllopsdag.. Som egentligen bara ska vara mysig att planera. Jag skulle inte vilja ha några synpunkter på dom val vi gör, finns det inte stöd så vill jag inte ha nåt annat heller. Eller hur? Kram
Alltså, vad är det med folk? Nu vet jag ju inte vad det är som kört ihop sig för er, men varför kan det inte bara var kul o mysigt när två som älskar varandra ska gifta sig?? Va f...?! Har dom lika mycket problem med sitt eget som med ert? Släkten e värst...ellerrrrr?
Ja du, att dra iväg o gifta sig nånstans utomlands verkar ju vara ett alternativ...fast det drabbar ju dom som man gillar..å andra sidan så kan ju dom åka med?! Tror nånstans att du/ni får bestämma er för att antingen skita i allt prat eller ändra era planer. Vår inbjudan har inte ens gått ut, vi gifter oss i september -06, och jag säger det, en enda synpunkt på var,när o hur så kan dom dåh...sån e jag! Glimten i ögat för det mesta men tar ingen skit. Det ska inte du heller göra princessdiamond! Buss på dom!
Lätt o säga bra saker till andra, det är betydligt lättare att se på saker utifrån än när man är uppi det, så att säga, eller hur? Och jag förstår ditt/ert dilemma. Och självklart vill man ha fest, att det ska bli så som man alltid drömt om när man gifter sig...Och allt beror inte på omgivningen, men väldigt mycket....Därför måste ju ni tillsammans med alla runtomkring er göra er dag till en underbar dag...Tycker jag, med risk för att låta naiv. Jag håller på dig!!