• Cerda

NÄR är ni på BT?!

Fick bara för mig att det skulle vara kul att höra om era BT-rutiner!

Själv börjar jag alltid ARBETSDAGEN med en kaffe och en halvtimme på BT.
    Sen brukar det bli en stund när lunchen är SLUT.
    Och alla ggr man sitter i telefon och väntar, eller när man väntar på nån seg utskrift så slinker man in lite snabbt...

Och en sväng efter middagen förstås! Och avslutningsvis (som nu) en snabbrunda innan det är läggdags!

Undrar egentligen hur mycket tid som man tillbringar här?! Och jag är säkert inte "värst"!!!

På återseende vid morgonfikat!

• Svar på tråden NÄR är ni på BT?!
  • GithKat

HEHE händer att man loggar in och är online hela dagen samtidigt som man gör annat..*S*

• Meddelande borttaget
  • mn73

Cerda:
    Vad säger din chef om att du surfar på arbetstid?? :)

• Meddelande borttaget
  • Izunia

Min dator är alltid pa sa jag är alltid inloggad nästan. Själv brukar jagf titta in med jämna mellanrum..ofta när man pluggar och mellan kunderna! Det är fruktansvärt beroendeframkallande att hänga pa BT!

• mn73

Lyxigt att få betalt för att surfa på BT... :)

• Cerda

Go´morron! Sitter nu på jobbet och fikar..

mn73, det är mycket som är lyxigt med mitt jobb! Bl.a att chefen sällan är här och kan kolla vad gör/inte gör!

• yamman

Dagligen och alldeles för mycket för att redan vara gift...

• SaturnusElaine

Jag jobbar ofta kvällar, t ex mellan 13-22, så jag sitter här innan och efter jobbet! Helger är jag inloggad nästan hela tiden, medan jag gör annat! Bröllop är för mej ett stort intresse, och jag älskar att kunna hjälpa folk med saker! När det dessutom börjar närma sig förlovning och bröllop för en själv, så känns det ännu mer spännande! Dessutom är det väl bevisat att BT är beroendeframkallande?

Svar på tråden NÄR är ni på BT?!