• Lilli77

Lite foton fran var dag i somras!

Hej!

Har kommer lite bilder fran var brollopsdag i somaras! Vet att det brukar vara kul att se nar man planerar. Vi gifte oss pa Grytsbers Sateri, ett helt underbart stalle utanfor Gnesta. Proffsigt rakt igenom, och underbar service. Vi gifte oss i Gryts Kyrka och hade en san underbar prast som hjalpte oss att hitta bibeltexter pa engelska och Spanska och som gick med pa att gora vigseln pa engelska.

Vi hade 105 gaster fran alla mojliga stallen i varlden men med hjalp av vara underbara toastmasters som pratade 4 spark tillsammans sa blev middagen en succe!

Det var den mest underbara dag i vara liv, nar jag tanker pa det nu sa kanns det som en drom! Ta vara pa varje stund, det gar alldeles for fort!!!!

Fraga garna om ni har nagra fragor!

groups.msn.com/TheGarcias/shoebox.msnw

• Svar på tråden Lite foton fran var dag i somras!
  • Torvan

Vilken härlig dag. Ser jättefint ut allting! Grattis!!!

• 76Brud

Grattis! Vilka fina bilder!

• Meddelande borttaget
  • Lilli77

Hej Welma,

Jatteledsen for sent svar!

Tarnornas klanningar har min mamma sytt, vi fick information fran bilderna pa simpledress.com dar de har jattefina (och dyra!) klanningar.

Min klanning ar en Aspera (Mikado) som jag kopte brollopsbutiken pa Karlavagen i stockholm.. Har helt glomt namnet! Klanningen var verkligen underbar, satt perfekt och jag har aldrig kannt mig sa vacker forut!

Killarnas klader ar hyrda i Spanien men slipsarna kommer fran Dressman! ;)

Lycka till med din planering!

Och tack for era lycko onskningar!

• tessan1/7-06

Grattis! Jätte vackra bilder. Önskar er all lycka!

• so_in_love

Vad fina ni var! GRATTIS!

• Brud i träning

Ja, ni är verkligen superfina! Stort grattis!

• NinaHq

Hej och tack för titten! Ni var jättefina och utomhusmiljön var också jättefin! Var är utekorten tagna?

• Meddelande borttaget
  • Camilla 1/7-06

Grattis!
    Jättefina kort!

• Lilli77

NinaHq,

Utomhusbilderna ar tagna pa Grytsberg Sateri. Vi hyrde en bat som vi tog fran Solbacka hotell, vi tog en hel del foton pa den. Alla gasterna stog uppe pa en kulle och drack champagne nar vi ankom med baten, det var lite kul for det var ingen som visste hur vi skulle gora (det var efter vigseln). Sen tog vi en del kort pa bryggan och pa vagen upp till gasterna.

Vad kul att ni gillade korten!

//Lilli

Svar på tråden Lite foton fran var dag i somras!