• Smink-freak

Gud så skönt med extra-tillskott till kassan!

Hej på er alla. Hoppas alla haft en angenäm jul? Själva har vi varit nere i Laholm hos svärföräldrarna och firat jul. Och det som var såååå skönt var att vi fick ett litet tillskott till bröllopskassan. O dessutom fick M2B en rejäl lön då hans retroaktiva löneförhöjning kom denna månad så helt plötsligt har vi 8000 kr till i budgeten som vi inte hade räknat med *skööönt*

• Svar på tråden Gud så skönt med extra-tillskott till kassan!
  • GithKat

Grattis.. fick det samma.. dock inte så mycket. Men fasen vad gött det var när man fick några tusen extra. Nu gäller det bara att hålla i slantarna så de går till vettiga saker. Lite ska jag ta till min ring. Min M2B får sin löneförhöjning retroaktivt i februari om jag inte minns fel och då går vi och beställer ringen direkt.

• elora

Vilken present!!! Hade hoppat högt om jag oxå fick sådant glädjetillskott i kassan ;) Själva hankar vi oss fram, men vi SKA klara det!!! Lyckönskningar med all planering etc...! ;)

• Shakti

Ja det är verkligen skönt! Min m2b fick pengar till sin kostuým i födelsedagspresent av mina föräldrar och så fick jag pengar av mormor och farmor i juklapp. SÅ NU HAR VI FÅTT IHOP I ALLA PENGAR VI BEHÖVER!!!! Känns otroligt skönt!

• Smink-freak

Pengar är bra,ingen tvekan om saken *S*

• E+P

Ja, det underlättar onekligen! Min sambo fick utlandsjobb nu som kommer att ge oss ca 10000 mer ut per månad. Det satt som en smäck för vår ekonomi! Känns så gött att få välja vad man vill till bröllopet utan att vända på slantarna.(nästan!)Ibland har man tur!

• Shakti

E+P Ja det lät underbart!!!!

Svar på tråden Gud så skönt med extra-tillskott till kassan!