Berätta vilka ni anlitade till ert bröllop!
Snälla, jag är rätt så ny i stan och vill gärna höra vilka företag här ni anlitade till erat bröllop.
Snälla, jag är rätt så ny i stan och vill gärna höra vilka företag här ni anlitade till erat bröllop.
ingen som vill svara?
Skriv i vilken stad du undrar över. Är nog därför du inte fått svar.
Det står ju Eskilstuna visserligen i valet av ort, men det är Eskilstuna det gäller.
Konstigt att inga från Eskilstuna vill svara.. *puffar lite till* Kom igen nu brudar och hjälp en nödställd
Vilka företag är bra och dåliga i och kring Eskilstuna trakten och varför? Allt från Catering till hyra av kläder som rör bröllop är nog av intresse.
Fortfarande ingen?
Hej Bluebride 2006
Jag har köpt min klänning på Saras Brud och Fest.
Tärnans klänning på Qvinna (inne på Gallerian.
Ringen ska jag köpa idag på Albrekts guld vid 21:an.
Min M2B kommer att beställa ring hos guldsmeden i Rademachersmedjorna.
Hår, smink och naglar är beställt på Sussies HairTeam.
Mat och lokal är inte bokat än. Vi avslöjade för våra föräldrar på julafton och vi räknar med deras hjälp med lokal och mat. Dom har bättre kontakter än vi.
Hoppas du fått lite tips. När 2006 är det dags?
Tack Tessangumman. För oss är det 5 augusti som gäller. Min brudklänning har jag köpt på ebay, tärnan vet inte än vad hon vill ha för klänning, jag har ju ändå sista ordet, ringen vet jag inte än, ska kolla lite på tre smeder och guldaffären vid systemet, hår och smink tar tärnan hand om och naglarna ska jag försöka fixa tid hos Sussie någon dag innan. Hoppas jag inte har någon väldigt kort då som jag har nu.
när och vilken kyrka förresten har du?
Hej
Ev än till mig hade sin fest på Odd Fellows brevid hotell Smeden. De hade med sig både egen mat och dricka. Jättefina lokaler!!
Bluebride
Vi har bokat Fors kyrka 20 maj. Jag har just börjat jobba igen efter min mammaledighet, så dagarna fram till maj kommer att flyga förbi .
Jag har föresten också hört att Odd Fellows ska vara bra. Man kan vist ta mat därifrån också.
Hur har ni tänkt att göra med mat?
vi kommer hålla till på Sundbyholms golfrestaurang, så vi ordnar upp allt med dem
Hej jag har varit på salong skägg&lockar och fixade både hår naglar make up..dom var bra och trevliga...
vad kostar det att göra allt på sussies hairteam
Kommer inte riktigt ihåg. Jag tror smink och hår kostar 1800 kr och naglar 800 kr. Men det beror ju på vad hon gör med naglarna. Får hoppas jag inte hinner bita av dom i nervositet
det var ju inte så farligt, funderar på att anlita dem, om jag nu har naglar tills dess, sitter just nu med en som har gått av för långt ner, så det gör jätteont.