transport hjälp
jag behöver frakta ca 70 gäster från kyrka till festplats. Helst skulle jag vilja fixa limmo till gästerna men det verkar inte finnas så många limmobilar i stockholm. Ge mig förslag snälla...
jag behöver frakta ca 70 gäster från kyrka till festplats. Helst skulle jag vilja fixa limmo till gästerna men det verkar inte finnas så många limmobilar i stockholm. Ge mig förslag snälla...
Vi har bokat 2 bussar.
Det är 80 gäster och det ska bara åka ca 20 minuter. Så det får gå bra med bussar, inte så lyxigt som limo. Men det är ju bara transport.
Skönt oxå att det bara är två fordon - lätt att passa tiden då! Alla kommer på en och samam gång!
Kolla med Ekmanbuss, och med Connex.
Hej!
Vi har bokat "flygbussarna charter". Klart bästa pris efter min jämförelse med några olika bolag. Vi har ca 90 gäster som ska åka 5-10 min så bussen kör två vändor. Billigast! För det betalar vi 1700 kr.
Själva åker vi limo barnen får kanske också följa med....
Tack för eran hjälp.
För mig är det viktigt med lyx för våra gäster och därmed än connex bussar uteslutet. Däremot så hade ekmann buss en del fräscha bussar, så vi får väl se. Annars kan ni ju säga till om ni startar en limmo firma med ca 10-12 bilar :)
kolla denna länk tror att du kan fixa lyxiga åk till alla
Har du kollat med Freys hyrverk? Jag tror att de är ett av de största företagen i Stockholm? Tfn 30 91 00.