Oups, lite snabb... 3
Gerda
Hm...hoppas att det inte gör nåt att jag hamna här...och säger grattis! :)
Gerda
Hm...hoppas att det inte gör nåt att jag hamna här...och säger grattis! :)
Klart Gerda, lovar :) Det var därför jag skrev grattis här och inte där :) Ganska bra tid att få knodd (21/11)..min söta systerson är född då :)Åhhhh!!!! Jag är så glad för er skull!!! Du är den andra på bara ett par veckor nu :D
Mammapraktika den är superbra! Hade den oxå förut, när jag trodde jag skulle bli mamma(alla har vi nåt i bagaget)
Tänk på att inte vara för nitisk med maten! Det är ingen panik, det är mkt man kan äta TROTS deras rekommendationer. :) Tänk på att mkt i sushisortimentet är ätbart trots graviditet...och fisk är bra :)
Lightfish är en söt fröken, på 27 år, i Sthlm som förhoppningsvis gifter sig 070707 här i Sthlm med sin underbara pojke sen 2 år tillbaka(det tog honom och mig 1 år att fatta att det var meningen att vara vi...så 3 år ;) ) Räcker det tjejer?
Cheerful :D:D:D
Tjena tjejer :)
Hoppas alla här har det bra såhär mitt i veckan? Själv sitter jag och myssurfar här till killen slutar jobba så jag får shoppa (vill ha smakråd :) )
Cheerful & Gerda
Hitta superfina toppar och blusar på Zara :) Men eftersom jag försöker flicka till mig lite istället för att använda bara svart och vitt så vill jag gärna ha honom med mig :) Toppar och blusar brukar vara ganska tacksamt för mig att köpa eftersom jag är en ganska ren 38 upptill men så fort jag ska köpa byxor... UJJJJJ!!