• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Gerda

Jag kan inget heller men det tar vi sen när vi har fått vår lille knodd...:D:D:D

• lightfish

Klart Gerda, lovar :) Det var därför jag skrev grattis här och inte där :) Ganska bra tid att få knodd (21/11)..min söta systerson är född då :)Åhhhh!!!! Jag är så glad för er skull!!! Du är den andra på bara ett par veckor nu :D

• Gerda

Cheers - vi får luska tillsammans!

Vi ska bestælla Mammapraktika ikvæll... å så har sambon luskat ut livsmedelsverket-sidan før gravidkost osv... Baby steps...

:D :D :D

Å det bæsta av allt: Jag slipper kattlådan i 9 månader framåt! Dealen var att skaffar vi katt så tar Jag kattlådan... och han bløjorna :D

• lightfish

Mammapraktika den är superbra! Hade den oxå förut, när jag trodde jag skulle bli mamma(alla har vi nåt i bagaget)

Tänk på att inte vara för nitisk med maten! Det är ingen panik, det är mkt man kan äta TROTS deras rekommendationer. :) Tänk på att mkt i sushisortimentet är ätbart trots graviditet...och fisk är bra :)

• Gerda

hihi, jag æter allt :D Å det var vældigt skønt att få veta att lax ær helt ok! *mumma*

Men nu vet jag varifrån baconsuget kom...

• Hej baberiba

Gerda

Ät så mkt bacon du vill:D:D:D det är såå gott....:D

• Gerda

Bacon och alkofri schumpa!

Blir som min student om igen ;) Då åt jag bacon (fick myskosug) och alkofri schumpa!

• Dallandra

Gerda
    Bacon och a- ri skumpa låter som en hit!!:D :D :D

Åhh det är så spännande att var gravid! Hoppas att det är min tur snart igen...

• Dallandra

a-fri ska det vara :D

Tror jag har druckit för mycket skumpa, tryckfelsnisse är framme hela tiden :D

• Hej baberiba

Snart är detta babyboom sidan..:D:D:D

Mer schkumpaa tjejer?;)

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3