• Helena28

inte pryd men..

... ibland skulle jag önska att jag vågade göra lite mer. T.ex. lite mer "dirty talk" i sängen (tycker själv att det kan vara väldigt upphetsande när säger vissa saker ) möta killen i bara underkläder när han ringer på dörren, våga leva ut lite mer het enkelt. Och att över huvud taget prata mer om sex och fantasier med sin partner, även sånt man vet att man kanske inte riktigt skulle vilja genomföra i verkligheten men ändå går igång på(typ trekant). Någon som känner igen sig eller har några tips? Några allmänna tips på hur man kan överraska honom och tända honom? Jag levde flera år ihop med en kille som var ganska ointresserad av sex och som blev irriterad av att jag ville mer än han, plus att han aldrig fick mig att känna mig respekterad och älskad - det har satt sin spår... Men min älskling nu är helt klart annorlunda och en väldigt sexuell person, vilket blev en trevlig överraskning för jag lärde känna honom som en ganska försynt person.

• Svar på tråden inte pryd men..
  • pickolina

Jag älskar att göra sådana saker. Har lite hämningar jag oxå men brukar tvinga mig själv och det fungerar.. Som att slänga på sig kappa och stövlar, vara naken under och hoppa in i en taxi. På vägen skriva ett sms som säger att man sitter naken i taxibilen så han nästan spricker innan man hinner dit. Öppna dörren naken när han kommer. Låta dörren stå upplåst och ligga redo i sängen och "leka" med sig själv när han kommer. Klä av sig naken när man sitter i passagerarsätet i bilen och börja smeka honom och sig själv.. Osv osv... Beskriva ordagrant vad man vill göra med honom via sms när han är på jobbet eller med kompisarna så han går i bitar av åtrå och längtan... osv osv...

Superhärligt att leka och om man tar steget och upptäcker hur uppskattat det är så blir det lättare och lättare..

• pickolina

Gamla klassiker som telefonsex och sex på olika platser och sexleksaker är lite kryddor som kan bli väldigt spännande.. Webcamera oxå.. *hehe*

För många år sedan, innan jag hade några sexleksaker så pratade jag och killen om dildo bla.. Så jag köpte en och hade den i handväskan när vi var på fest. Mitt bland alla människor så fick han känna i min väska och gissa om han fick ett superleende när han insåg vad jag hade i väskan. *hihi* Sedan var han lycklig och förväntansfull som en liten pojke hela kvällen. Blev ett väldigt bra avslut på den kvällen... :D

Det krävs egentligen så lite för att ge så otroligt mycket, det gäller bara att ta steget och använda fantasin.

Jag gillar verkligen sådana saker och träffar väl därför bara killar som är lite lika dana, som oxå gillar att "leka".

Att kunna prata om sex, vad man gillar och inte (i och utanför sängen), vad man har för fantasier osv är superviktigt oxå tycker jag.

• Helena28

Tack för tipsen Pickolina.
    Tror jag ska överraska honom iklädd bara svarta genomskinligt nattlinne och nätstayups nästa gång vi ses. Vi ska inte ses på stan alltså...hehe.

• pickolina

Ja precis, sådana saker... Han kommer bli överlycklig! ;) Det gäller bara att tvinga sig själv att kliva över den där ströskeln, att ta steget.. Efter att man tagit klivet och vågat en gång och fått positiv respons så blir det bara lättare.

Jag har velat göra sådana saker i många år utan att riktigt vågat. Men så en kväll, första gången jag skulle hem till honom.. Vi hade träffats hos mig tidigare. Då ringde jag en taxi eftersom jag inte riktigt hittade dit. I sista sekunden, utan att ens tänka så slängde jag av mig alla kläder och sprang ner till taxin iklädd bara stövlar och vinterkappa. Sedan var det för sent att ångra sig. Fast det gjorde jag inte, kände en sådan befrielse och spänning över att ha vågat och han otroliga reaktion var en enorm kick. Det var en oförglömlig upplevelse för oss båda.

Så grubbla inte utan bara gör det... Du kommer nog inte att ångra dig!

-Lycka till! :)

• Helena28

Vad modig du är...
    Jag kom på en sak som skulle vara läcker att göra - om jag vågar: att skriva en erotisk novell med oss i huvudrollen. Det skulle vara väldigt härligt...´han har pratat om situationer som han fantiserar om och så skulle man kunna spinna vidare på det på ett kärleskfullt, upphetsande och personligt sätt. Eller är det "too much"?.

• AnnaZ

hehe, vet inte nån kille som inte skulle gilla det ;)

• Helena28

Någon som gjort något sånt som jag skrev om i senaste inlägget? Och kan ge ngt tips utan att fastna i filtret.

• Helena28

Någon som skrivit en erotisk novell och gett till killen som överraskning? Vill ha tips inför vår lilla jubileumsdag. Hur blev mottagandet?

• Valli

Min kille blir tänd när jag står i köket och kommer alltid upp bakom mig och är lite småkåt. Man kanske borde ropa nån kväll att maten är klar och sen stå där naken eller nåt.

• Iollo

Jag har inga speciella tips att ge men däremot brukar jag säga att man ska "ge efter för första känslan". Så om du känner att detskulle göra ett bra förhållande ännu bättre att stå där i läckra underkläder på hallgolvet när han öppnar dörren o kommer hem från jobbet....så GÖR DET! Jag vågar nog lova dig att det blir uppskattat!

Svar på tråden inte pryd men..