• Sunshine Girl

Hur tar ni er från kyrkan?

Vi funderar på hur vi ska ta oss från kyrkan till fotografering och sen vidare till festen...
    Ge mig förslag, berätta hur ni tänker göra eller har gjort

Vi kommer att gifta oss i Stockholm

• Svar på tråden Hur tar ni er från kyrkan?
  • Blivande Fru!

Har vi tur så kan vi låna en gammal jaguar att åka i av en kusin.
    Annars får vi se, vill inte lägga för mycket pengar på det

bfm.nu/index3.htm
    Här kan du hitta bilar som hyrs ut.

Häst och vagn hadde nog min pappa fixat om vi hadde valt en lokal närmre kyrkan.

• Sunshine Girl

Blivande Fru!, tack för tipset! Är lite kluven häst & vagn vore supermysigt men igenom stan, så kanske det börjar regna (midsommar)stanna, upp med suffleten osv MEN åååh så mysigt!
    Vi vill båda åka "öppet", så mycket vet vi men bara inte vad *s*

• Blivande Fru!

Min blivande ville inte sitta bakom en häst (han tror att den ska bajsa på oss)

Men det är så mysigt och rofyllt.

Lycka till!

• Sunshine Girl

Blivande Fru!, *fnissar hejdlöst*

Några fler som tänker ta sig ifrån kyrkan efter bröllopet? ;)

• annki72

Vi kommer att hyra en limo

• Sunshine Girl

annki72, limo är ju aldrig fel :D

Några andra?

• Popis

Vi ska åka en Crysler PT Cruser tror jag vi har inte bestämt än. Jag ser bilden framför mig när man ser bilen bakifrån och jag och min blivande pussas i den lilla bakrutan och under står det Nygifta och en massa plåtburkar efter. :D Robin Hood

Vi vill åka stängd bil eftersom vi ska åka 3 mil och jag är rädd om frisyren.

• Snuppe

Vi kommer åka i en vit Rolls Royce...superfin....

• Sunshine Girl

åååh alla dessa härliga alternativ!!!

Jag hörde av mig igår till "häståkeriet" och de vill ha 3000kr för en vagn med en häst och sen 500kr per påbörjad halvtimme... Tycker det känns lite väl dyrt med tanke på att vi också ska fotas efter vigseln *sniff*.

Känns som om vi bör bestämma oss snart för hur vi ska ta oss från kyrkan, det är ju trots allt midsommardagen det gäller så en del kanske är lediga då?

• Snuppe

Vi letade massor och nästan alla alternativ hamnade på runt 3000 kronor.
    Känner man ingen som har en fin bil eller häst och vagn så blir det dyrt, men vi resonerar att det får det vara värt....

Svar på tråden Hur tar ni er från kyrkan?