Sex & The City, Charlottes dog
ja, de är ju inte lika fina.
ja, de är ju inte lika fina.
du menar från nosen till svansen? Jag har en cavalierbok hemma (är inte hemma just nu) Där står det säkert. Ska försöka kolla lite så ska jag ge nåt förslag sen!
images.google.fi/images&rls=org.mozilla%3Asv-SE%3Aofficial_s&q=dv%C3%A4rgspets&hl=sv&btnG=S%C3%B6k+bilder
Dom här är jättesöta. tycker jag. Det finns ju en hel del olika dvärgspetsar och jag har för mej att dom är ännu mindre än en cavalier. Däremot skäller dom lite mer..
images.google.fi/images&hl=sv&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Asv-SE%3Aofficial_s&q=pekingese&btnG=S%C3%B6k
R&F, din hund e jättefin! Lika fin som min :D
images.google.fi/imgres&imgrefurl=www.kennel-khyi-mo.dk/omtibber2.htm&h=594&w=517&sz=34&tbnid=ySC28LSTMEAJ:&tbnh=133&tbnw=115&hl=sv&start=3&prev=/images%3Fq%3Dtibetansk%2Bspaniel%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official_s%26sa%3DG
images.google.fi/images&hl=sv&btnG=S%C3%B6k+bilder
blir en hel del fel när jag försöker leka dataproffs :)
Jag har ingen egen erfarenhet av den rasen, men vad jag har läst är att det är en mycket aktiv ras. Den är glad, lekfull och sällskaplig. Och så har den lätt för att umgås med allt och alla!
vad tycker du om den här rasen då? www.bichonfrise.se/
www.chihuahuacirkeln.nu/
Dom här har förstås ingen lurvig päls, men mindre hund kan du inte hitta!
Ja, och dom e små. Dessutom passar dom bra för allergiker också, så det borde inte va nåt problem att ha en sån med på flyget..
Fast deras pälsar är inte lika mjuka som en cavaliers, men det kanske inte gör nåt
Jag hittade inte heller va dom väger. Kanske du får tag på en väldigt liten cavalier nång gång i framtiden
vad exakt är det du vill veta? Har en kompis vars föräldrar har två st. Kan fråga henne...
ok, ska fråga henne allt möjligt :)