• hellanb

erfarenheter av Salong Claes???

Hej!
    Tänkte fixa mitt hår (kort) + sminka mej, å klä mej på Salong Claes. Nu undrar jag om de är nån som vet nå´tt om dem? De kändes bra där , bra mottagande å så....
    Har prel. bokat så jag har chans att byta...

Tacksam för råd!

Hellan

• Svar på tråden erfarenheter av Salong Claes???
  • annki72

Har själv aldrig varit där men vet några stycken hemmifrån som klipper sej där och dom är alltid SÅ snygga i håret.

Ny roliga frisyrer.

tror att den ena är släkt med just claes (om det är samma claes vi pratar om, men tror att hans salongen heter just salong Claes)

• hellanb

JA jag har oxå fått den känslan att de klipper snyggt...

Bara nyfiken på ditt namn, är du född 72+ Det är i alla fall jag

Vad ska du fixa dej?
    Hellan

• AnelP

Hej hellan_jkpg
    jag funderade också på att fixa mig hos salong claes, men valde sedan huditeket, det känns som ett säkert kort.

Hittade en gammal tråd om salong claes, vet inte om det står så mycket men här är den iaf: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m570326.html

• Ängla

En kompis till mig fixade håret på Salong Claes & hon var jättenöjd! Hon var jättevacker, fin i håret och snyggt sminkad! Det var Anna som gjorde henne, men enligt min vännina ska Claes som äger salongen var minst lika bra! Vet du vilken frisör det blir?

• hellanb

Ängla: Stort tack för ditt svar...nu känns de jätte bra!

• hellanb

Tacket var ju till AnelP med

• hellanb

Tack för tipset om Anna! Ringde å bokade min tid till just henne i dag. Känns bra!

Hellan

• annki72

hellan_jkpg
    ja jag är född 72

min svägerska ska fixa mej hon jobbar på salong i vaggeryd

• Ängla

Vad kul Hellan, det blir nog jättebra!

• M.E.

Annki72,
    salongen i Vaggeryd... har hon bra vana av att fixa brudar? Både hår och make up? Ingår provuppsättning och så?
    Funderar på att det vore smidigt att vara där eftersom kyrkan är i närheten...

Svar på tråden erfarenheter av Salong Claes???