• Mi72

Camebridge i Malmö

Jag har letat som bara den efter en konsulent i Malmö. Nu äntligen har jag hittat en på lilla torg, Ulla Stern. Ska dit idag sen gäller det. Man vill ju inte se ut som en flodhäst i brudklänningen till sommar. Jag har ca 20-25 kilo att gå ner (till 65kg). Vi får se hur långt man orkar. :)

• Svar på tråden Camebridge i Malmö
  • Svemerikanskt bröllop

Vill bara skriva och säga att jag tror att det kan gå jättebra. har en kollega som har gått ner många kilo under ett halvår med den metoden.

Vill också berätta om min mamma som efter styrketräning tre gånger i veckan, långpromenader och sundare kost har gått ner 23 kilo på 9 månader. Hennes diet har inte varit superstrikt utan innehåller kakor och annat gott emn hon har bytt till fiberberikade produkter och skurit ner på fettet.

Så du har många vägar att gå. Styrketräning kommer i längden att öka din förbränning och göra viktnedgången effektivare, men om du kan göra det när du går på sopp-dieten vet jag inte.

Lycka till, hoppas att det kommer att gå bra för dig. Kom också ihåg att inte förlora för många kilon.

Förresten, om du har lätt att bli småsugen på saker kan du alltid äta morötter eller äpplen, eller så kan du göra iskuber med lite juice i och ta en sådan när du blir sötsugen.

• Mi72

Tack för alla tipsen!

Jag tror säkert att man kan gå på styrketräning även om man "sopp-dietar". Jag har förvisso aldrig blivit biten av styrketräning då jag testat det men det finns så mycket annat. Jag ska nog greja det och jag vet att jag är ingen ungdom längre (33) så att komma ner i den vikt man en gång var är inte att tänka på.
    :)

Svar på tråden Camebridge i Malmö