• 17/12 2005

Vinterbröllop-så fint kan det bli!

Nu är jag gift! Vilken dag! Vaknade på morgonen med strålande vintersol och ett lätt snötäcke utanför.

Om ni vill se bilder på hur ett underbart vinterbröllop med suveränt väder och en otroligt duktig fotograf ser ut kolla in:

www.fotojen.net/jennys/alex%20o%20andi.htm

Kram och lycka till alla ni som planerar för fullt!

• Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!
  • 17/12 2005

sommarrean på dinsko, 150:-

Hi hi

• 17/12 2005

De sjöng en vacker låt som heter vem kan förstå först och sedan ett gospelmedley med avslutande aint no mountain high enough när vi gick ut. Otroligt häftigt man liksom dansade ut. Roligt med lite mer sväng :)

• 17/12 2005

Allt håret var inte mitt egna ;)

Men frisyren höll helt otroligt bra, det var bara lite slingor som var löshår. Hon lockade det med tång inte spolar för mitt hår är väldigt lättlockat.

• 17/12 2005

Finns ingen berättelse än tyvärr, kom hem från bröllopsresan igår :) kommer berättelse snart.

Vi hade fotografen hela dagen, om du ska gifta dig i Göteborg kan jag varmt rekommendera henne. Kronan fanns mitt på Kungsgatan, detta var ju veckan innan jul så det var fullt av julhandlande människor. Några foton är tagna uppe på ramberget och några på Elite Plaza. Vi fotograferade innan vigseln i ca två-tre timmar. Innan aint no mountain sjöng de oh happy day, det blev otroligt lyckat, vi hade hållt det hemligt för alla att vi hade gospelkör.

• 17/12 2005

Nej det är inte långt mellan platserna vi fotade på men det tar ändå tid med allt. Två timmar räcker säkert.

Jag ska skriva berättelse imorgon!

• 17/12 2005

Jenny Andersson, det är hennes sida som jag länkat till :)Hon fotograferar i Västra Götaland.

• 17/12 2005

Klart ni ska "sno" ideér, det är ju det som är meningen med detta forum inte sant ;)

Håret köpte jag löst, äkta hår. En förpackning med tre meter kostade 300:-
    Min frisör "sydde" om det i slingor och ett träns som vi fäste med hårnålar(=lätt att ta bort på kvällen) i nacken och lite slingor uppepå till håruppsättningen...
    Det ser antagligen mer avancerat ut än vad det var :)

• 17/12 2005

Edsåsen-

Jaså du är Rolands dotter, han har allt berättat om att du ska gifta dig :)
    Vi hade en underbar vigsel med din pappa som präst.

Lycka till!

• 17/12 2005

det var jätteenkelt att sätta i och ta ur, tog inte lång tid alls, alltså jag har ganska långt lockigt hår själv så det var bara för att förstärka mitt egna liksom. Jag köpte det på Safari i Göteborg

• 17/12 2005

Jajjemen det gjorde de och avslutade med aint no mountain high enough :)

• 17/12 2005

faith gospel, håller till i Göteborg

• 17/12 2005

Spännande! Jag måste få se bilder sen från bröllopet!

kramis från alex

Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!