• Bluebride2006

grrrrrrrrrr patrik!!!!

Nu måste ni se över siten snart, för jag får mycket page cant be seen eller liknande, samma med chatten, varför är den inte likadan som FL? Och imorse kom jag inte ens, då hittade inte internet sidan, vad är det som händer?

• Svar på tråden grrrrrrrrrr patrik!!!!
  • Lindblomman

Håller med, det har varit jättestruligt senaste tiden. Inte alls kul...

• Jema 26/11-2005

Jättejobbigt och väldigt trist då det går så trögt.
    Kan tillägga att FL är lika segt idag, i alla fall.

Jema

• Patrik - Bröllopstorget

Vi hade ett avbrott som du ser på framsidan sedan igår. Nu är det lite segt för att förmodligen en switch är trasig, vi har beställt en ny med ilbud och hoppas kunna byta ut den under eftermiddagen för att återställa hastigheten.

• Bluebride2006

Patrik, finns det en chans att ni kör samma chatt på BT som finns på FL idag, för den är mycket bättre

• Jema 26/11-2005

Låter jättebra!
    Man är ju lite beroende.

Jema

• R&F (1/7 2006)

Jag håller med..... mycket strul. Men då finns det en förklaring i alla fall.

Men en förklaring på att det fortfarande inte går att söka på tidigare inlägg och skribenter är ju synd. Så har det ju varit under det halvåret som jag "hängt här".

• agronom

FL är jätte-segt om det ens är möjligt att komma in..... Kanske beror på alla som har lunch är inne och surfar samtidigt..? Eller är det switchen som behövs bytas?

• Lindha

Både BT och FL har strulat hela morgonen :(

• Kirk

ÅH!!!!
    Så det var inte bara jag som hade problems med att komma hit???

Försökte i runda slängar en timme igår...
    Det är inte alldeles ovanligt att man får en liten tråkig ruta med texten "Inget svar vid försök att kontakta Bröllopstorget".

Frustrerande. (Okej okej, det är ett I-landsproblem. Men ändå....)

Då har det alltså inte med vår dator att göra! *ler*

• R&F (1/7 2006)

Jag har en fråga till Patrik!
    Under "Mina favoriter" så lägger man ju sina favoriter. Hur kommer det sig att dessa försvinner härifrån den dagen det inte går att svara på dem längre. Även om det inte går att svara på tråden så kanske man vill spara den för att kolla idéer. När de sedan försvunnit så går det ju inte heller att söka efter dem eftersom sökfunktionen inte fungerar.

Har du, Patrik, tips på vad man kan göra för att behålla sina favoriter?

• Guccigirl

Har ni svar på när sökfunktionen kommer igång???? Ni måste ha någon sorts tidsperspektiv på när den kan vara igång.

• Delicatoboll

Ser ni någon ny sökfunktion (eller iaf en fungerande sådan) eller någon ny design???

Nej inte jag heller.

• Delicatoboll

Jag fattar väl att ni inte har tid att sitta och syssla med detta hela dagarna men snälla.........nån gång måste det väl bli klart, hela tiden sätter ni nya datum och man hoppas och hoppas

• Delicatoboll

puffar även i denna tråd

Svar på tråden grrrrrrrrrr patrik!!!!