• lebrah

Kämpa med mig?

Jag vill gärna vara med och kämpa och jag harmassor av erfarenhet i ämnet! VV funkar men det tar faktiskt lite tid. har gått ner 10 kg med VV men pga sjukdom och graviditet har jag fullkomligt exploderat i vikt. nu står jag här med 20 kg för mycket och jag skall gifta mig i sept. pga tidspress kände jag att jag måste testa ngt drastiskt och nytt. har nu uteslutit kolhydrater i 2 v och har tappat 4,2 kg redan! jag kan defenitivt rekommendera det.

• lebrah

Tack för välkommnandet! Du tror inte illamåendet kan bero på magkatarr? Själv har jag mycket magkatarr och det har blivit värre nu när jag äter så pass fet mat. Om du också upplever kolhydratbantning som effektivt så kan du ju testa någon receptfri tabelett mot illamåendet och se om det hjälper.

• lebrah

Var är alla? Hur går det för er?

• lebrah

Jag håller ju på med atkins men om det börjar tröga så skall jag testa att byta några mål mot nuttrilett. Har bytt alla mål mot pulver när jag använt det förut men då blir man så j...a less på det och sedan går jag upp allt igen:(

Nä detta med atkins MÅSTE funka äna tills min målvikt!!!! Annars får jag råna en bank och fettsuga mig;)

• lebrah

Lippi, det är inte så att det inte kommit ut något? Om du inte gjort nummer två på ett tag så kommer nog defenitivt vågen visa mindre när du fått ur dig en del. Ursäkta om det låter vulgärt. men det kan ju vara så. Det brukar vara så för mig nämligen så jag tänkte dela med mig av mina erfarenheter. Stå på dig. Kram

Svar på tråden Kämpa med mig?