Kämpa med mig?
Var är ni någonstans???!
Jag hade behövt lite pepptalk nu. Det går bara utför...
Var är ni någonstans???!
Jag hade behövt lite pepptalk nu. Det går bara utför...
Skönt att höra av dig!
Tips från mig är nog ingen idé... Inte just nu i varje fall.
Det känns som om inget funkar. Innan var jag jätteduktig och tränade minst tre dagar i veckan. Nu har jag inte varit på gymmet sen i torsdags.
Maten går väl hyfsat. Det ända som varit onyttigt och ändå blivit uppätet är några gammla lussekatter. Men det hemska är suget. Jag är sugen hela tiden. Och det är superjobbigt!!
DEPP!!! :(
Jag har inte fått i mig något direkt sött på en hel månad och ändå kommer suget.
Det värsta var som sagt lussekatterna. Och inte ens de var direkt söta.
Fast mitt sug är mer generellt. Kex, mackor, frukt, ja vad som helst.
Det låter inte som det är något farligt, men om man försöker gå ner i vikt så är det förödande! Jag vill ha något i munnen hela tiden.
Jag äter sällan varm lunch. Kanske borde prova det.
Från och med imorgon så ska jag testa det. Det är ju definitivt värt ett försök.
Tack, det kan behövas.
Jag ska vara ditt stöd en annan dag. Idag känns det inte som jag kan vara till någon hjälp.
Kram
Vad tror ni om Camebridgekuren?
Kan det vara något för mig?
Min kompis berättade precis om en arbetskamrat som gått ner 5kilo den första veckan och sedan bara fortsatt att rasa. Hon är i och för sig rent ut sagt fet. Så då måste det väl gå fortare.
NÅgon som har någon erfarenhet av Camebridgekuren??
Låter kanon.
Hur såg du ut när du började med det? Vikt och längd?
Mno
Var köper man det?
Är det inte hemskt dyrt? Jag har bara tittat på viktklubben. Men där kostar det 440kr/vecka + 95kr i frakt.
För de pengarna får jag fin oxfilé...
Nja, jag är lite snål när det gäller sådana grejer. 900 för två veckor, tycker jag är massor med pengar för pulver.
Så jag har beslutat att fortsätta som jag gör. Hålla mig ifrån godis och fortsätta träna. Och äta enligt Vikt väktarna.
Om jag sedan i början av April har mycket kvar att gå ner, så ska jag nog sattsa på Cambridgekuren.
Ja, i längden så är det ju det ända som funkar.
För att det ska hålla så måste man ändå lägga om sina vanor och då tror jag ärligt att det lättaste är att göra det med en gång.
Men man blir sanslöst frestad att prova dieter som t.ex Cambridge, eftersom de verkar ge fantastiska resultat på mycket kort tid.