Hejsan hej!
Lippi: 790 kcal? Herregud! och jag som tyckte att 1270 var lite... :) (Pssst! Jag ändrade också lite, la på 100 kcal på rekommendationen!)
Hur ser ni ut? Längd och vikt menar jag?
Mno: har fått programmet av brorsan, vet tyvärr inte var han har fått tag i det. Men kanske går att ladda hem från nätet om man kan tänka sig att vara liiiite olaglig? inte för att jag uppmuntrar till det... hahaha! ;)
Ja, jag vet att nötter är superfeta. Men det ska ju vara nyttigt fett och så läser jag överallt att man måste få i sig fett för att bränna fett. Plus att jag äter ngr stycken bara. Annars är frukt som du Lippi säger jättebra, äter mkt apelsiner just nu. Och jag har upptäckt att moötter (ekologiska är bäst ur smaksynpunkt) är jättegott och sött! Käkar dem hela, då har man ngt att knapra på en stund.
Har ni några jättebra recept att dela m er av? Gärna vegetariska eller fisk/skaldjur då jag inte äter kött. Tycker att det är ganska tråkigt att jämt hitta på nya recept, slut på motivationen!
Fast jag har märkt att det är bra att lägga upp ett matschema för hela veckan, så att man inte behöver handla så ofta och inte behöver fundera så mkt på vad man ska laga för mat.
Bor ni ensamma eller m sambo? jag har sambo men det är alltid jag som tänker ut och lagar maten, dels för att jag vill ha kontroll över maten och dels för att min sambo är usel på att laga mat! Och jag är verkligen inte sugen på att behöva utstå en massa mindre god mat så att han kan träna... :)
Vi hörs! Kram!