• Mno

Kämpa med mig?

Fram till 1:a april ska jag ha lyckats med att gå ner minst 8 kg!
    Någon som vill hänga på och kämpa med mig å peppa varandra?!?!
    Äta rätt, tipsa varandra om goda men nyttiga maträtter?
    Hur vi ska bränna fett på gymmet, hemma, på jobbet osv?!?!

Kom igen!

KRAM!

• Svar på tråden Kämpa med mig?
  • Drakdal

Var på CORE igår, lite träningsverk i magen idag:D men det är ju lite av poängen att det ska ta alltså... Ska på yoga eller bara gymma senare idag.

• Mno

Lippi:

Allt bra med mig!
    Hälsovakten vill INTE fungera hos oss
    Jag ska väga mig på fredag tänkte ja... är nervööös!
    Har ju vart sjuk å sådär.. ska bli kul å se vad jag har gått ner på dessa två veckor!

hur går det för er allihopa??

• Lippi

Grrrrr, idag hade jag gått upp 1hg.

Jag får nog inse att det är totalt fel att väga sig varje dag. Man blir lite besviken när man har gått upp, även om det är så lite det gäller.
    --------------------------------------

Mno

Om jag får din mailadress så kanske jag kan hjälpa dig med hälsovakten.

---------------------------------------

• Kicki73

Gått ner trots svacka på 1½ vecka, "bara"0,4kg men det var inget plus hos vv idag.

På lördag ska jag träna med grannen...
    Det var ett tag sedan jag gjorde det.

• kissekatt

Hej tjejer!
    hur går det för er? själv har jag varit i sthlm på kurs i tre dagar och därmed inte ätit jättebra... men faktiskt inte så illa, käkat bla sushi till middag två kvällar och det är ju rätt nyttigt. Sen har jag shoppat lite grann och gått på stan och det måste ju bränna mkt kalorier!

Jag ska väga mig på fre, då får jag se hur nyttig/onyttig jag har varit! :)Väger mig ofta varje dag men jag har märkt att det kan skilja jättemycket från dag till dag, både upp och ner.

Japp, nu ska jag ut på en liten promenad. Dagens tips är mp3 spelare m talböcker! Jag lyssnar både på böcker och laddar också ner radioprogram från p3. Jättebra!

• Lippi

Grrrrr, nu hade jag gått upp ännu mer.

Idag har jag beslutat att inte bara äta nyttigt, utan också äta enligt Viktväktarna.

Då måste jag ju gå ner, tycker jag!

-----------------------------------------

Ikväll 18.15 är det mitt första pass med core. Så alla som vill får hålla tummarna att jag tycker det är roligt och vill fortsätta.

------------------------------------------
    kissekatt

mp3-spelar är ett kanontips. När jag är ute och springer har jag alltid min lilla radio med mig. Det är enorm skillnad mellan att springa med eller utan ljud.

Utan brukar jag få total tristess redan efter en km, men har jag radion så springer jag gärna 5km.

• Lippi

Mno

Du har mail!

------------------------------------

Träningspasset gick bra, men det var jobbigt. Jag har verkligen inga magmuskler och det var lite svårt att följa med av den anledningen. Men jag ska testa igen på söndag. För jag tror säkert att det är ett pass som jag kommer att gilla, när jag bara blir lite starkare i mage och rygg.

• Lippi

Var är ni någonstans???!

Jag hade behövt lite pepptalk nu. Det går bara utför...

Svar på tråden Kämpa med mig?