Huskurer vid förkylning
Har åkt på en jättehemskt förkylning och känner mej jätte ynklig. Nån som har några bra huskurer att rekommendera ???
Har åkt på en jättehemskt förkylning och känner mej jätte ynklig. Nån som har några bra huskurer att rekommendera ???
Dricka varmt te och vila mycket.
En otäck drink: Pressa en citron, pressa en vitlöksklyfta, riv en bit ingefära. Blanda i ett glas och fyll upp med mineralvatten. Antingen kräks man eller sa blir man frisk!
Annars är te gott och se till att fa i dig mycket c-vitamin.
Wanki
Det lät riktigt äckligt men jag vill ju bli frisk så jag får nog åka o handla det där i morgon .. Det får bära eller brista
Varmt vatten med salt och citron om man har ont i halen kanon bra.. Annars flytande Encinagard köps i hälsokost butik frisk på ett par dagar men hu vad äckligt det är
*Sov med varma sockor! Köp en stor herrstorlek (typ 44-46) så att fötterna inte känns instängda.
*Drick te med honung i. Jag brukar dricka mintte när jag är sjuk, det känns lite friskare så.
*Gör så lite så möjligt - om du kan, sov dig frisk.
Hej, jag har själv dragits med en hemsk förkylning sen julas, jag åt vitlök, kanjang c-vitaminer mm men förkylningen ville aldrig släppa taget, då fick jag ett tips om kollodialt silver från Ionsilver.se
Jag sprayade i munnen o näsan, och sanna mina ord efter 1-2 dagar var förkylningen nästan borta, jag hade under förkylningen tappat både smak och luktsinnet men efter att ha tagit kollodialt silver 2 dagar så kom smaken och lukten tillbaka ;)...jag köpte min flaska på Bodystore.se...lycka till med att bota förkylningen
www.bodystore.nu ska det vara och sök på Ionsilver för att läsa mera om produkten
Oleum Basileum tar bort förkylningen! Jag har sedan barnens återkommande virus- och bakterieperoder använt mig av detta "mirakelmedel". Tar någon droppe i varje näsborre och andas in. Vi har, peppar-peppar, inte varit sjuk på över 1 år och då har det härjat influensa osv.