• Keyla

Äntligen Fru (bilder)

Nu ha jag/Vi varit gift i snart tre veckor och tack korten ha precis blivit postade.
    Känns helt underbart, men jissus va dagen/kvällen gick fort. Vi va lite rädda för att att inte allt skulle flyta på att det skulle finnas dötid.. men inte då *S* tvärtom.. Önskar man fick klä sig så varje år ha samma fest osv .. hihi menar man känner sig så fin stämningen e underbar som att sväva på rosa moln. Fler som känner som jag ??
    För er som e nyfikna på vårat bröllop.. Välkomna in på våran hemsida
    www.pfaus.net

• Svar på tråden Äntligen Fru (bilder)
  • Blivande Fru!

Va fina ni var!
    Håret var precis som jag funderar på att ha det.
    Grattis!

• Keyla

Tack så mycket :)
    Så när slår klockorna för er??
    Önskar dig/er verkligen lycka till önskar man kunde få göra det igen .. hihi.. inte för att vi ångrar något men just för att det va så underbart speciellt :)
    Vi har ju allt inspelat på dvd o kan ju berätta att man redan sett filmen ett par gånger vilket gör att man var gång hamnar i ett lyckorus.

• Ängla

Grattis, vad fina ni var! Lycka till o framtiden!

Fin klänning du hade. En fråga. Hur var det med ett så långt släp? Min klänning har också ett så långt släp eller kanske ett ännu längre så jag funderar på att klippa av det en bit, eller rättare sagt låta ett proffs göra det. Känns inte rtiktigt som jag och sen är det kanske opraktiskt med?

• Keyla

Tack så jätte mycket.. Jag hade också funderingar över släpet, visste jag ville ha ett men funderade lite på längden mm .. men det fungerade förvånandsfullt bra.. kände inte någon gång att det va i vägen mm. Jag hade ett hmm vet inte va man ska kalla det men ett "handtag" en bit in under släpet så jag kunde ha mitt släp hängandes runt min arm.. *s* vet inte om min förklaring e så bra men tro det syns på någon av bilderna :)
    Hände bara en liten insident *s* under wienervalsen va det en av gästerna som råkade kliva på mitt släp.. O du kan tro att hans min sa mer än hundra ord.. hihi men ingen skada skedd, det enda som hände va att det blev tvärnit i dansen för en liten stund sen va det bara att dansa vidare.. Önskar dig Lycka till

• SUSSI2006

Grattis! VA fina ni va!!

Vad är det för märke /model på din klänning...?? Den e jätte fin,
    är själv på jakt efter en halterneck...men det finns inte många att titta på...:(

//Sussi

• Keyla

Tack :)
    Klänningen är av märket Romantica och heter Myrtel. Själv hade jag jätte svårt o välja klänning visste precis va jag inte ville ha *s* men inte hundra va jag ville ha.. Funderade först på klänning med "tubtop" men fanns inga som föll mig i smaken sen tittade jag på halterneck fanns inte så mycket heller som föll mig i smaken men när jag nästan gett upp fann jag DEN, det kändes Rätt på en gång..
    Så ska hålla tummarna för dig ;) o Lycka Till

• SUSSI2006

Tack!
    Har du köpt den i Sthlm..??

vet du om de har nån hemsida...? Försökte kolla på nätet men hitta inget..:(

//Sussi

• Keyla

Nej.. jag bor nere i skåne.
    Mitt tips e att du slå typ på eniro sök efter bröllopskläder då kommer alla upp, de flesta ha hemsidor o lite bilder dom länkar även vidare till olika märken. Så få man lite hum om va man vill ha eller kan tänka sig ..Jag gjorde så kan erkänna att jag bodde på nätet ett tag, innan jag bokade tid hos en ateljé.
    Vilket datum ha ni tänkt att gifta er?? *nyfiken*
    O bara fråga på om det e något, delar gärna mina erfarenheter :)

• zea

Grattis,ni är jättefina!
    Läste lite också vad som stod på eran hemsida..vilken varm och kärleksfull familj ni är.

All lycka till er i framtiden!

• Keyla

Tack så Mycket Zea :)
    Ja vi är ju ett lite gäng om man säger så *S* o tro nog att framtiden kommer fortsätta erbjuda oss massa glädje *myser*

• SUSSI2006

Jag ska kolla mer på eniro..:) Tack!

Vi ska gifta oss 26:e augusti! Längtar så till den stora dagen..:)

Håller på för fullt med inbjud. korten! Lite pyssel, men bara skoj!

• Keyla

Åhh.. va kul.. kommer själv ihåg allt pyssel.. men tiden går fort o innan man vet ordet av så e det dax.. är rätt skönt o ha lite o pyssla med.. sen bli man förvånad över hur fort själva dagen går, med tanke på hur mycket tid man lagt ner innan .. men värt all tid o pengar i världen :D

• Keyla

Åhh.. glömde fråga Sussi, har du gjort en sida här inne som man kan kika på eller kanske kommer framöver??

• SUSSI2006

min blivande ska fixa en sida, men han har inte kommit så långt ännu...vet tyvärr inte vad adressen blir...men skriver det i nåt inlägg framöver..:))

• ninna87

Grattis! själv får man vänta några månader till...=)

• Keyla

Tack ninna87 :D
    Så när är det dax? *nyfiken*

• ninna87

Jag ska gifta mig den 15 juli *längtar*

• Keyla

åhhh.. *myser*
    då ha du/n i lite att planera osv framför er...
    förstår att du längtar, det e absolut en helt oförglömlig händerlse.. önskar dig/er all lycka

• ninna87

Japp det är mycket att planera men det är så kul..=)men jag tycker att vi har ganska mycket klart redan och det är skönt...Tack så mycket...

Svar på tråden Äntligen Fru (bilder)