• Pokergirl

Var gå efter BT?

Nu har man varit fru i en dryg månad och det börjar väl vara dags att lämna portalen, men var gå? Familjeliv känns fel, vi planerar inga barn inom överskådlig framtid och jag har ingen lust att diskutera barn heller, men jag vill ha diskussiont/tipsforumet kvar.

Tips?

• Svar på tråden Var gå efter BT?
  • förhoppningsis

nej, stanna kvar med kloka tips å ideer till oss andra istället

• Hej baberiba

Jag är kvar på BT och vi gifte oss 13/8-05 tycker det är kul att läsa om andras planering och ge kloka råd...:D

• moan

Stanna kvar här på BT. Du har säkert massor med bra tips, erfarenheter och goda idéer att dela med dig av.
    Jag säjer som Cheerful, gifte mig den 6/8-05 och är fortfarande kvar för jag tycker det är kul att läsa om andras planering och dela med mig av mina erfarenheter. Och så behåller man bröllopskänslan lite längre... :)

• *Frukt-Fia*

Familjeliv är inte bara ett "snacka-barn-eller-gravid-forum"

Jag har inga barn och ska inte skaffa heller på ett bra tag, men jag trivs jättebra på FL. Bättre än jag gjorde här faktiskt.

Sedan jag gifte mig så kikar jag in här emellanåt, men det är bättre stämning på FL. Tycker jag iaf.

Här var det så mycket avundsjuka och bitchighet... sorry guys.

Nu ska ännu en av mina goa väninnor gifta sig och då jag älskar att planera bröllop och ordna möhippor så blir det nog att jag hänger här ibland igen. Men kopplar av på FL efteråt.

BT gav mig inga nya vänner... Men genom FL har jag lärt känna en massa raringar som jag umgås med till vardags också.

• *Frukt-Fia*

Jag gifte mig -01 kan tilläggas

• MonikaS

*Frukt-Fia*, intressant, jag tycker precis tvärtom! Men du har ju säkert mer erfarenhet av FL än jag så du kanske har fått ett mer riktigt intryck. Jag kollade lite på det allmänna diskussionsforumet, och tyckte att folk var mycket mer aggressiva och ibland väldigt barnsliga dessutom. Men som sagt, kanske bara hade otur just då

• Mitt hjärta är hemma

"Här var det så mycket avundsjuka och bitchighet... sorry guys."

Å jag som tycker precis tvärtom! BT är ju översållat med glada, snälla kloka brudar som hjälper varann med allt från placeringskort till tunga känslogrejer. Ingen konkurenns om vem som är snyggast eller mest högljudd utan coolt och spralligt på samma gång.

• sweet curry

Hmmm... ja BT kanske har ändrats med tiden?? Jag tyckte det var för mycket avundsjuka, syrliga kommentarer osv när jag hängde här.

Inte mot mig personligen då, men mot andra

• Ellte

Jag är kvar och gifte mig 2002 :D Har funderat på att ge mig in på FL men det är så HIMLA stort och oöverskådligt. Jag orkar inte med trådar som får 800 svar på en timme ;) Jag gillar BT bra...och man kan prata om SÅ mycket annat än bröllop ;)

• Pokergirl

Ska göra ett försök med familjeliv, blev bara lite skeptisk nu i samband med registeringen där jag skulle fylla i min "barnsits"...

Men men, det är värt ett försök.

Svar på tråden Var gå efter BT?